Singeltråden

Då är det matsex, ytterligare en perversion:D

Ah, smart tänkt!

Och egentligen är jag inte så kinky. Jag kan aldrig tänka mig nåt annat än vaniljsex (inte den med mat inblandad), jag ljuger bara för att jag ska låta häftig. Jag är faktiskt oskuld. Vet knappt vad sex är. Godnatt!
 
Ah, smart tänkt!

Och egentligen är jag inte så kinky. Jag kan aldrig tänka mig nåt annat än vaniljsex (inte den med mat inblandad), jag ljuger bara för att jag ska låta häftig. Jag är faktiskt oskuld. Vet knappt vad sex är. Godnatt!
På något sätt har jag svårt att tro på dig just nu...:va :hihi

Sov gott!
 
Får kolla in det när jag får tillbaka min dator! Deras musik verkar vara copyrightad på något sätt som gör att man inte får spela dem via telefonen...:va något tips på bra joggingmusik btw? Andrew wk har ett par låtar i perfekt tempo för mig men en spellista på tre låtar är för kort för en hel runda...:gnissla

Den musik jag använder allt som oftast vid powerwalk är just Mustasch och deras album Lowlife Highlights som räcker en dryg timme med bra tempo. Går man dessutom med stavar så förbränner det massor. :)
 
Den musik jag använder allt som oftast vid powerwalk är just Mustasch och deras album Lowlife Highlights som räcker en dryg timme med bra tempo. Går man dessutom med stavar så förbränner det massor. :)

Ska kika på det som sagt :) tror tyvärr tempot blir lite för lågt för att platsa i joggningslistan men det kan ju vara bra ändå. Annars så springer jag hellre, är mer ute efter bättre kondition än förbränning :)
 
Jag tror du missuppfattat det hela lite. Fort ska de gå med hojen inte när du tränar kondisen. :7peta

Varför inte både och?:D såg precis slut filmen och insåg att det finns alternativa slut... Det var lite oväntat, helt plötsligt tog filmen en annan vändning...:va är det nu man ska bli rädd?:hihi :spökfilm gillade första slutet bättre än detta, det här var lite mycket vanilla...:D
 
Varför inte både och?:D såg precis slut filmen och insåg att det finns alternativa slut... Det var lite oväntat, helt plötsligt tog filmen en annan vändning...:va är det nu man ska bli rädd?:hihi :spökfilm gillade första slutet bättre än detta, det här var lite mycket vanilla...:D

Man ska inte förta sig i förtid du vet.

Jag tittar aldrig på spökfilm så jag kan inte ge någon kommentar om det. Det ska vara Action.
 
Jo, samma här. Godnatt!
 
Man tar inte bort ett nummer för då vet man inte när man INTE ska svara. ;)




Hmm...svårt...mot ansiktet är det ju mysigt med lite riv...men mot de andra läpparna ska det ju va mjukt. :hihi Det är sexigt på de flesta med lite tredagarsstubb enligt mig.

Själv har fått ganska bra reaktioner när det varit lite riv även där nere... Gnidigt skäggstubben lite extra och jäklar vad stönades o hade sig. :brynad
 
Jävla snusktråd, någon borde ta sig i kragen och döpa om möget.
 
Det är knappt ens roligt att gå in här längre, 20+ sidor varje gång man kollar... :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top