Singeltråden

Vad gör de på nätterna då?

Runkar, pillar snorkråkor hade man haft en hand till så kunde man druckit öl samtidigt!

Jag är faktiskt oskuld. Vet knappt vad sex är. Godnatt!

Ha mig lurar du men ingen annan!!!!!

Du kan va snusk. :P


Guten morgen alles. :)

Hej hopp i löven.......

Det är knappt ens roligt att gå in här längre, 20+ sidor varje gång man kollar... :3freak

Du får gå in oftare helt enkelt;)
 
Du kan va snusk. :P


Guten morgen alles. :)

mitt-romney-hair-meme-meme-generator-shut-up-and-look-at-my-hair-ffd31c.png
 
Usch, va trött ja är... vissa andra än undertecknad hade druckit ett gäng öl o drog timmerstockar så huset skaka... Fy fan vilken jävlig dag det kommer bli... :huvet
 
Torsdagkväll kanske? Som en enda stor jävla FUCK YOU till allt AHD-trams. :gnissla

Ja e inte bitter...

Jag var tvungen o fundera lääänge på vad du menade med AHD, det enda jag kom på som var nåt på torsdag är ju nya Die Hard filmen. :=)

Vilket fall så har jag bestämt mig för att inte trycka gilla på några inlägg alls idag. Från o med nu alltså.

Och jag tänker inte skriva något som ni kan trycka gilla på heller.

Så iom med det hoppas jag få nånting gjort på jobbet idag.


Man kan göra så...
 
Jag var tvungen o fundera lääänge på vad du menade med AHD, det enda jag kom på som var nåt på torsdag är ju nya Die Hard filmen. :=)

Vilket fall så har jag bestämt mig för att inte trycka gilla på några inlägg alls idag. Från o med nu alltså.

Och jag tänker inte skriva något som ni kan trycka gilla på heller.

Så iom med det hoppas jag få nånting gjort på jobbet idag.


Man kan göra så...

Redan gillat ditt inlägg ;)
 
Kewk :huvet

Ok, men jag har överseende med det då du förmodligen inte hörde vad jag sa...

Nä, det var lite så att du skrev så här:

Vilket fall så har jag bestämt mig för att inte trycka gilla på några inlägg alls idag. Från o med nu alltså.

Och jag tänker inte skriva något som ni kan trycka gilla på heller.

Du skrev alltså den andra meningen EFTER att du sa "Från och med nu". Hade du avslutat ditt inlägg med "Från och med nu..." hade du nog klarat dig ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top