Singeltråden

För att det inte är alla killar som ser tungan som ett nödvändigt redskap utan tycker det räcker gott och väl med kuken. För tungan ger ju inte dem nån njutning... :cdevil
69:an? :slicka
Och du vet, vi tjejer uppskattar när ni killar tänker själva och gör saker för våran skull, utan att vi behöver be er om det varje gång. ;)
Jo visst, men alla kan ju inte va lika bra som jag ju. Och det kan ju inte va sååå illa att ta lite initiativ och trycka ned dem på plats isf?:)

Hahaha, det är ju så långt borta god damn it och jag kan inte Danska...dock förstår jag det då jag pratar med såna dära dagligen på jobbet. Stretade emot länge för att inte lära mig förstå skiten men det gick lissom inte låtsas efter ett tag. :huvet:brinnerup

Vi kan fixa en auktoriserad tolk till dig. :)

Hahaha, det är ju så långt borta god damn it och jag kan inte Danska...dock förstår jag det då jag pratar med såna dära dagligen på jobbet. Stretade emot länge för att inte lära mig förstå skiten men det gick lissom inte låtsas efter ett tag. :huvet:brinnerup

1 timme sen förstår alla alla. Den där alkohålen hjälper till. Sen pratar inte jag så brett ;) slöis golv är din säng. Jag lovar de blir roligt.

Brukar hon ha batong med sig, i så fall kan det bli intressant? :)

Ni vill bara se mig få knäskålarna knäckta och dajmkrysset skändat innan hon slänger mig i cellen...:( :hihi

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar