Singeltråden

Natti då då. Sleep tight.

Varför säger man så förresten??

För att de rimmar gissar jag. Annars brukar man även säga Sleep tight, don´t let the bed bugs bite. Den är lite mer fishy tycker jag. Föredrar nog Sweet dreams!

Så Sweet dreams på er galningar! :kär

För att de rimmar gissar jag. Annars brukar man även säga Sleep tight, don´t let the bed bugs bite. Den är lite mer fishy tycker jag. Föredrar nog Sweet dreams!

Så Sweet dreams på er galningar! :kär
Sov gott tant :hej

Det finns charmigt envis och korkat envis...:D hon dricker ju inte sprit heller så jag kan ju inte Ens hoppas på omdömesförändrinhar vid fylla...:gnissla

Jaså, dricker hon inte sprit? Och inte verkar hon gilla kids heller och snygg är hon, jag börjar förstå dina tankar Bushido. :)

Jaså, dricker hon inte sprit? Och inte verkar hon gilla kids heller och snygg är hon, jag börjar förstå dina tankar Bushido. :)

Precis, loppet är helt kört för min del...:(

Det är klart, det är aldrig för sent att ge upp. :)

Får väl lägga in en Charmoffensiv om hon dyker upp, men jag räknar nog snarare med en nedlåtande klapp på huvet än ett perverst klapp på rumpan...:D tror du hon gillar det där med att slicka na i örat och ta henne på brösten, kan det vara rätt taktik?:va :rofl

Får väl lägga in en Charmoffensiv om hon dyker upp, men jag räknar nog snarare med en nedlåtande klapp på huvet än ett perverst klapp på rumpan...:D tror du hon gillar det där med att slicka na i örat och ta henne på brösten, kan det vara rätt taktik?:va :rofl

Absolut. Ryktet säger att hon fullkomligt älskar det.

De är ju inte så långt iväg. Du ska med kvinna. Då är du uppskriven och förväntas komma den 23/3. Fixat.

:D

Hahaha, det är ju så långt borta god damn it och jag kan inte Danska...dock förstår jag det då jag pratar med såna dära dagligen på jobbet. Stretade emot länge för att inte lära mig förstå skiten men det gick lissom inte låtsas efter ett tag. :huvet:brinnerup

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen