Slowroller
Skrämmer små barn
Nu känner denna gamle man att det inte går att hålla stånd längre. 
Gonatt alla!

Gonatt alla!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.



USCH vad vidrigt![]()
Ryser de i benpiporna?
Tycker fan fluglarverna slår det ändå för det där är självförvållat och då har jag svårt att ha alltför mycket medlidande. Visst det är fattiga människor men...jag jag vet inte vad jag ska tycka. Jag är splittrad.
De fick mig att vara vaken en natt. Att ett beroende får människan att ta till exakt vad som helst.
Och de ska visst inte vara de bästa ruset de får heller. Vännerna ser varandra tvina bort men ändå sprutar de in giftet. Nä usch.

Jag sitter och kollar men äcklas men kan inte sluta liksom.![]()


Jag lider också av det där, även fast det är äckligt kan man inte sluta kolla...![]()
Några favoriter...
![]()

gonatt alles nu blir det in i drömmarnas land. 
Det är precis såna där jag suttit och kikat på och denna:
http://www.youtube.com/watch?v=39NJW7kER_E
![]()
hatar parasiter och grejer som kryper under skinnet på en, slåss fan hellre mot vilda djur med klor och huggtänder än invaderas av såna där vidriga små äckel...
Men det är väl säkert nyttigt, eller nåt!Var då?
Nej, det borde hon inte. Hon har haft fullt upp med att städa hemma hos sig!
Äh, nu tycker jag allt du är lite tråkig!

Jag har fått fler gilla på ett högst seriöst inlägg jag skrev i en annan tråd här, än jag fick på bilden jag la upp förut, så jag borde höra till de där som är mer intelligenta än snygga, faktiskt!
Du måste huda mer!!
F'låt, jag var upptagen med att va ute & bli nobbad.
Du verkar vara både och faktiskt.
Vilket är förjävligt.![]()

Får får jag nog. Men inte med nån jag vill ligga med. Ligger inte med vem som helst. Och kräsen blir ju utan.![]()

Nu dog tråden igen.Det har väl blivit för seriöst, då brukar tråden dö. Kan inte någon lägga ut en bikinibild så att det blir liv i den igen.
Var fasen finns det normala kvinnor nånstans?![]()
Kan du väl?Jamen vad fan, det är ju vinter, minusgrader och snö! Kan ju för fan inte gå naken.
Då är du ju inte i min liga ju!Varför är det förjävligt?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |