Singeltråden

Tycker fan fluglarverna slår det ändå för det där är självförvållat och då har jag svårt att ha alltför mycket medlidande. Visst det är fattiga människor men...jag jag vet inte vad jag ska tycka. Jag är splittrad.

De fick mig att vara vaken en natt. Att ett beroende får människan att ta till exakt vad som helst.
Och de ska visst inte vara de bästa ruset de får heller. Vännerna ser varandra tvina bort men ändå sprutar de in giftet. Nä usch.

De fick mig att vara vaken en natt. Att ett beroende får människan att ta till exakt vad som helst.
Och de ska visst inte vara de bästa ruset de får heller. Vännerna ser varandra tvina bort men ändå sprutar de in giftet. Nä usch.

Det är sjukt att jag klarar av sånt där och bara släpper det när jag ska sova. Vet inte om det har med att göra att jag har sett värre saker som verkligen får mig att må illa av hur vissa människor har rätt att leva. Jag hjälpte rädda barnen att sätta dit pedofiler förr i tiden och sånt fick jag svårt att sova av. En idiot som utnyttjade sin dotter fick bara fyra år i slutändan och allt fanns på video. Sånt blir man sjuk av, sånt etsar sig fast på näthinnan. :gråta

Last edited:
Jag har fått fler gilla på ett högst seriöst inlägg jag skrev i en annan tråd här, än jag fick på bilden jag la upp förut, så jag borde höra till de där som är mer intelligenta än snygga, faktiskt!

F'låt, jag var upptagen med att va ute & bli nobbad.
Du verkar vara både och faktiskt.

Vilket är förjävligt. :(

Får får jag nog. Men inte med nån jag vill ligga med. Ligger inte med vem som helst. Och kräsen blir ju utan. :D

Bitter och trött blir också utan. Bevisligen.

Fasen vad trött jag blir på att ragga på krog, allt det där med att kunna snacka och flörta med vem som hellst är som bortblåst när man tatt några öl och vart vaken i 20+ timmar.
Så är där bara upptagna brudar och infekterade kärringar ändå. :huvet

Var fasen finns det normala kvinnor nånstans? :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025