Singeltråden

Curt Cobain var så bombad att han inte visste vad som var fram och bak på scenen. :rock

Brukade inte han få hjälp av en av de andra bandmedlemmarna när han inte kunde prestera? ;)

Får får jag nog. Men inte med nån jag vill ligga med. Ligger inte med vem som helst. Och kräsen blir ju utan. :D

Menar du nu att jag ligger med vem som? :7peta

Omformulering: Jag får ju ligga om jag hittar någon jag vill ligga med. Varför skulle inte du få ligga med dom/den/alla du vill ligga med? :yoparty

Last edited:
Det e väl ingen som vill ligga med en gammal :clown heller?

Jag är varken gammal eller clown, jag får ändå inte ligga... :( finns nog fler faktorer som spelar roll är jag rädd:gnissla

Menar du nu att jag ligger med vem som? :7peta

Omformulering: Jag får ju ligga om jag hittar någon jag vill ligga med. Varför skulle inte du få ligga med dom/den/alla du vill ligga med? :yoparty
För att de jag hittills hittat ,efter att jag blev singel för ett år sedan, har antingen varit upptagna eller ointresserade. Är de upptagna fast intresserade blir jag genast ointresserad.

För att de jag hittills hittat ,efter att jag blev singel för ett år sedan, har antingen varit upptagna eller ointresserade. Är de upptagna fast intresserade blir jag genast ointresserad.

Upptagna intresserade är ointressant. Det konstiga är att de upptagna gärna visar intresse. Har aldrig riktigt förstått det där.

Tror ändå det kan finnas fler intressanta därute som inte är upptagna om man bara öppnar sitt sinne en aning. Folk blir gärna lite bittre och kanske också lite väl kräsna. Man får inte stirra sig blind på receptet liksom. Om man kastar i lite extra av nåt o lite mindre av nåt kan de blir riktigt bra soppa :)

Jag chansar hellre och misslyckas än att sitta o blir en frätande surpåse i en hörna :rolleyes:

Upptagna intresserade är ointressant. Det konstiga är att de upptagna gärna visar intresse. Har aldrig riktigt förstått det där.

Tror ändå det kan finnas fler intressanta därute som inte är upptagna om man bara öppnar sitt sinne en aning. Folk blir gärna lite bittre och kanske också lite väl kräsna. Man får inte stirra sig blind på receptet liksom. Om man kastar i lite extra av nåt o lite mindre av nåt kan de blir riktigt bra soppa :)

Jag chansar hellre och misslyckas än att sitta o blir en frätande surpåse i en hörna :rolleyes:

Okej då.
När ska vi ta en fika då? :)

Jag tycker det verkar lite konstigt om ni inte skulle kunna träffa någon stackars tös som lever upp till era förväntningar som inte är upptagen.

Man kan ju undra vad det är ni vill ha?

Kloka ord :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...