Singeltråden

Farbror var förstås gammal och vis redan då... ;) skiter i när jag är född, jag är uppvuxen men massor av gamla klassiker!:banana

Pippi Långstrump (de gamla spelfilmerna så klart, inte den tecknade skiten), Rasmus nalle, goliat, turtles, darkwing duck och massor av annat tyckte jag om som barn!:yoparty spelade väl mindre roll om det inte spelades in "på min tid", man kan uppskatta det ändå ;)

Helt rätt av dej:tummenupp fan när jag växte upp så var det fan bara vänstervridna barnprogram, så var det i öststats Sverige:huvet:huvet

kul att någon tycker att nått här inne är intressant överhuvud taget:D

Allt som håller folk igång är intressant.
Det intressantaste på internet just nu är det som händer här.

Här finns således allt som kan tänkas vara av intresse just nu.

:)

Framåt elvasnåret startar alltså de religiösa diskussionerna.
Intressant :)

Bara jag som dröjer mig kvar i de tecknade klassikernas värld...:D roligare där än i religionen dock:banana

Helt rätt av dej:tummenupp fan när jag växte upp så var det fan bara vänstervridna barnprogram, så var det i öststats Sverige:huvet:huvet

Jag tror att jag prickade in min uppväxt helt rätt faktiskt, de gamla klassikerna fanns kvar och brukades men den politiska indoktrineringen av barn var borta. Och jag hann precis undan allt det nymodiga fjantet med byggare bob och fan och hans moster, maken till kassa barnprogram som kom efter "min" generation får man ju leta efter...:huvet

Undrar just om dom som skapade ARPA-NET, såg framför sej att hela internets kärna skulle vara en singeltråd på ett hojforum i det lilla landet Sverige:D

Hade då inte det varit alldeles alldeles underbart?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back