Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det har vi med, men alla ser likadana ut. Praktiskt att slippa tänka.![]()

Usch, jag mår tjyvens idag... Ont i hela jävla kroppen, så varenda gång man hostar känns det som om man ska gå av på mitten... Är det såhär det känns att bli gammal tro?haltar runt i lägenheten som en reumatisk gammal gubbe... Jag vill inte vara med mer...
![]()
Det har vi med, men alla ser likadana ut. Praktiskt att slippa tänka.![]()

Birthday suit?![]()


Tackars liten. Ta en kaffekask, dunka igång blue sky black death och självdö lite i fåtöljen med en rutig filt.
Funkar varje gång.

Det har vi med, men alla ser likadana ut. Praktiskt att slippa tänka.![]()
Jo men du är väl typ fångvaktare eller väktare eller nåt sånt...yxmördare?![]()

Vinterbada?![]()
Ja jag måste ha outfit, är receptionist och då e det fina grejer vettu.
Åka stjärtlapp?
Neeee...vi får inte ha jeans tex...har dresscode.![]()

Ja, lite så faktiskt... Ingen sprit hemma, inga värktabletter och filmen har jag inte... Har tittat igenom sagan om de två tornen och konungens återkomst men nu har jag så ont i ryggen att jag inte kan sitta i fåtöljen längre... Och då har jag ändå en ovanligt bekväm fåtölj... Ligger i sängen men huvudet uppallat på en kudde och lyssnar på musik och ändå känns det bara piss... Varenda led gör ont...![]()
Det heter faktiskt Kriminalvårdare!![]()

Ska åka skiiiiiidor![]()
Skit i dresscoden, gör du det lovar jag en bild på mig i bikini och cyklop på ett par slalomskidor imorgon![]()
Ja och det heter sanitetstekniker när man egentligen är städare.![]()

Ska åka skiiiiiidor![]()
Skit i dresscoden, gör du det lovar jag en bild på mig i bikini och cyklop på ett par slalomskidor imorgon![]()


Det är inte en film.
Det är ett band!
Brukar släcka ner, tända lite värmeljus, hälla upp en liten gowhiskey och bara luta mig tillbaka:
http://www.youtube.com/watch?v=k17J82To_cU
Jag kan egentligen oxå kalla mig en massa fancy words...men jag låter bli.![]()

Trams.![]()



|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |