Singeltråden

Usch, jag mår tjyvens idag... Ont i hela jävla kroppen, så varenda gång man hostar känns det som om man ska gå av på mitten... Är det såhär det känns att bli gammal tro?:va haltar runt i lägenheten som en reumatisk gammal gubbe... Jag vill inte vara med mer...:gråta

Tackars liten. Ta en kaffekask, dunka igång blue sky black death och självdö lite i fåtöljen med en rutig filt.
Funkar varje gång.

Det har vi med, men alla ser likadana ut. Praktiskt att slippa tänka. :)

Jo men du är väl typ fångvaktare eller väktare eller nåt sånt...yxmördare? :brynad

Haha, ja då skulle folket på jobbet få det så som dom försökt att få det ett tag nu. Men det funkar inte att höja värmen till 30-35 grader när jag älskar värme. Det blev ingen bikini iallafall. :tuttar
Jag har faktiskt hittat vad jag ska ha på mig och jag är skitnöjd. Gissa om det är svårt när man har så mycket kläder så min walk in closet är överfull. Ska nog ta bort köket och bygga en till. :gnissla:rolleyes:

Tackars liten. Ta en kaffekask, dunka igång blue sky black death och självdö lite i fåtöljen med en rutig filt.
Funkar varje gång.

Ja, lite så faktiskt... Ingen sprit hemma, inga värktabletter och filmen har jag inte... Har tittat igenom sagan om de två tornen och konungens återkomst men nu har jag så ont i ryggen att jag inte kan sitta i fåtöljen längre... Och då har jag ändå en ovanligt bekväm fåtölj... Ligger i sängen men huvudet uppallat på en kudde och lyssnar på musik och ändå känns det bara piss... Varenda led gör ont...:död

Det har vi med, men alla ser likadana ut. Praktiskt att slippa tänka. :)

Så har vi de med. Vintertid är de helt underbart för vår dresscode är svarta skor, byxor, företagsskjorta och slips.
Vintertid har vi även jacka. Vilket betyder att man är slarvig att stryka skjortor och glömmer slipsen. :D Mycket praktiskt.

Ja, lite så faktiskt... Ingen sprit hemma, inga värktabletter och filmen har jag inte... Har tittat igenom sagan om de två tornen och konungens återkomst men nu har jag så ont i ryggen att jag inte kan sitta i fåtöljen längre... Och då har jag ändå en ovanligt bekväm fåtölj... Ligger i sängen men huvudet uppallat på en kudde och lyssnar på musik och ändå känns det bara piss... Varenda led gör ont...:död

Det är inte en film.
Det är ett band!

Brukar släcka ner, tända lite värmeljus, hälla upp en liten gowhiskey och bara luta mig tillbaka:

http://www.youtube.com/watch?v=k17J82To_cU

höh , SH skada
en hon ringer och frågar om jag ska komma upp på en fika
jag. nja , har ungarna å så , måste skicka den lille till plugget i morrn bitti
vaddå , vi ska väll inte dricka kaffe hela natten heller

:huvet :rodnar
hon menade faktiskt bara fika utan kolon :rofl

//edit ... blir :middag i morrn istället :tuttar :banana

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa