Plåthinken
Tappat barn
Man kan ju samtidigt fråga sig varför inga tjejer frågat hur man raggar på killar![]()
Hey

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ju samtidigt fråga sig varför inga tjejer frågat hur man raggar på killar![]()
Så är det när man får arbeta för brödfödan
Då kan man ju inte sova hela dagen heller
![]()
Men för att sluta vara singel behövs mer. Iaf för att fånga denna man![]()
Ragga vet jag inte om jag gör, men flörta gör jag och oftast rätt omedvetet.![]()
Iofs raggar jag sjukt osmidigt...![]()
Flörtar är väl lite nästan samma sak som ragga? Iaf om man är seriös...![]()
...
Men det vet killar?:rolf :rolf
Det flesta killar vet nog inte vad som egentligen fick cheyen de var ihop med att falla för just honom....![]()
Berätta, vill jätte gärna höra.
Okej, jag är nog aldrig seriös när det gäller sånt.![]()
HAHA. Jag skriver helst inte hur jag gör... Inte här, jag får PMa.![]()
Sorry, handplockat urval just for me![]()
Åhhh ja ska få ett PM! Av en tjej dessutom! HA, krävdes inte mycket killar.![]()
hahaha.....ja men skicka gärna, kommer säkert garva ihjäl mig. Hoppas inte du tar illa upp!![]()
Black lace and beer.
Nej men i det svenska samhället så är det ju överflöd på killar mot tjejer så det blir lite som... hur var det nu... skjuta fisk i tunna.
Däremot Dublin... slutet av 90-talet... satan vad skoj det var, det gick 3 tjejer per kille så raggning var omvänd. Det var riktigt skoj.![]()
Black lace and beer.
Nej men i det svenska samhället så är det ju överflöd på killar mot tjejer så det blir lite som... hur var det nu... skjuta fisk i tunna.
Däremot Dublin... slutet av 90-talet... satan vad skoj det var, det gick 3 tjejer per kille så raggning var omvänd. Det var riktigt skoj.![]()
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |