Singeltråden

Man kan ju samtidigt fråga sig varför inga tjejer frågat hur man raggar på killar ;)

Varför skulle vi? Vi har rumpa, bröst och kurvor. För att ragga behövs inte mer. :killarärgrottmänniskor

Men för att sluta vara singel behövs mer. Iaf för att fånga denna man ;)

Men du skrev ju ragga. ;) För att ragga behöver tjejer inte öppna flabben, eller vara nyktra. :D :rofl

Iofs raggar jag sjukt osmidigt... :rofl

Flörtar är väl lite nästan samma sak som ragga? Iaf om man är seriös... :glömdet

Berätta, vill jätte gärna höra. :D

Okej, jag är nog aldrig seriös när det gäller sånt. :rofl

HAHA. Jag skriver helst inte hur jag gör... Inte här, jag får PMa. :rodnar

Åhhh ja ska få ett PM! Av en tjej dessutom! HA, krävdes inte mycket killar. ;)

hahaha.....ja men skicka gärna, kommer säkert garva ihjäl mig. Hoppas inte du tar illa upp! :krama

Man kan ju samtidigt fråga sig varför inga tjejer frågat hur man raggar på killar ;)

Black lace and beer. ;)

Nej men i det svenska samhället så är det ju överflöd på killar mot tjejer så det blir lite som... hur var det nu... skjuta fisk i tunna.

Däremot Dublin... slutet av 90-talet... satan vad skoj det var, det gick 3 tjejer per kille så raggning var omvänd. Det var riktigt skoj. :yoparty

Black lace and beer. ;)

Nej men i det svenska samhället så är det ju överflöd på killar mot tjejer så det blir lite som... hur var det nu... skjuta fisk i tunna.

Däremot Dublin... slutet av 90-talet... satan vad skoj det var, det gick 3 tjejer per kille så raggning var omvänd. Det var riktigt skoj. :yoparty

Har alla killar gift sig med tre tjejer var nu eller var tog alla tjejerna vägen?

Black lace and beer. ;)

Dublin? Hmmm dags att planera semestern tror jag..... :brynad

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h