Singeltråden

Nä, fruntimmer brukar ju alltid få en söt kille att hålla tillbaka håret på dom när dom kräks.
Sen följer dom med nån annan hem...


Ja e inte bitter...

Det där gäller inte mig. Ingen får hålla mitt hår när jag kräks och jag har en egen kräksrutin som är mycket inövad. :) Först sätter jag upp håret, sätter på ett pannband, drar undan badrumsmattorna, sätter på vattnet, förbereder tandborste med tandkräm, tar fram listerinet sen kör jag. :P Hur mycket jag än behöver kräkas fort så hinner jag göra detta innan. Har aldrig kräkts där man inte ska...jo i papperskorgen under skrivbordet på jobbet men då va jag riktigt sjuk. :)
Sen följer jag inte med okända gubbar hem för då kan dom ju bli våldtagna...eller jag menar jag. :D
 
Haha, jag o Jim har jämt varandra i säkert 12 år o nae vi har inte legat. :D

Ni har jämt varann, men har aldrig legat? :va


Kan nån förklara en helt annan sak för mig, varför i hela h-vete ska det vara 220mm vagnsbult enligt spec men inte posat på stålet?
Hur tänkte dom nu?

Puckon!
 
Har vi ett par!?!
Har vi det!?
Har vi det?!?
Va?!
Va!?!

Men det är ju diiig jag vill haa ju! Varför kan du inte bara seeee deeet?! :näsblod

bromance.jpg

Aaaaaaaaaaaaaaaw....(kompisfällan) mohahahaha

Som en syster liksom. :tummenupp

Haha, jag o Jim har jämt varandra i säkert 12 år o nae vi har inte legat. :D

Nä, tänk vilken katastrof det hade varit, haha. Det hade slutat med att man skulle övertrumfa den andra i sängen.

Hade nog inte slutat för ens man var på two girls one, one cup nivå. :crash

Det här är en pung-djävul, rätt söt tycker jag... :7peta
View attachment 377450

Ja, det var en söt pung. :D
 
Naaaawwwwww...... :)


Jag har förresten bokat en dejt idag.

Så fort snön är borta ska vi ses, på en crossbana. Det ni. :) :banana

Men... jag har ingen cross... :va


On a serious note: GOOD FOR YOU! :tummenupp

Detaljer, vi vill ha detaljer! (Kan man inte ha egen glädje, så får man glädjas åt andra. :fyllisar)
 
Men... jag har ingen cross... :va


On a serious note: GOOD FOR YOU! :tummenupp

Detaljer, vi vill ha detaljer! (Kan man inte ha egen glädje, så får man glädjas åt andra. :fyllisar)

Gegga har egen hoj, du får oxå följa med. :)
Trippeldejt?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top