Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I verkliga kostnader rullar en halvseriös rookie-säsong runt på ca 100 lök..
I verkliga kostnader rullar en halvseriös rookie-säsong runt på ca 100 lök..
Som jag ser det vill jag jobba så lite som möjligt för att dra in den budgeten, om jag tjänar mer (mycket mer) på sponsjobb än lönejobb så är det en bra affär. Enkelt!
För vad jag räknat på skulle jag behöva tjäna ungefär 80´/mån för att det inte skulle löna sig att jobba med sponsorer.
Men du gör ju som du vill![]()
Fattar faktiskt inte varför någon skulle vilja sponsra just RR i Sverige.
Det är en sån icke-sport, och känns mer som nåt några gör ett par år och sen plötsligt lägger av av någon random anledning. Som sponsor hade jag inte känt att jag fått nåt för pengarna.
(skulle jag själv tävla så skulle jag givetvis försöka få sponsorer ändå).
Och folk bölar så jävligt om att ridning är den dyraste sporten som finns. In mys ass...
2011 tävlade jag förhållandevis mycket, 1-2 tävlingar/månad, ibland mer, träning 1 gång/veckan i princip hela året. Den totala kostnaden för pållen det året var strax under 50000, och då kostar han pengar VARJE dag, inte bara ett par månader på sommaren.
En havremoppe kan oxå slanga.
Dessutom kan man tjäna pengar på deras avgaser. Mohahaha.
Är inte hockey en dyrare sport enligt sägnen?


Den mest skumma olycka jag vart med om. 
Någon mer?![]()
Jadu jag vet inte vad jag ska säga. Tur att jag inte babblade sådär i rummet i lördags. Kunde ju ha skrämt skåningen som inte är van vid min konstiga sovarsida.![]()

har trillat ur sängen en gång när jag vart riden ... men alla parter som var inblandade i olyckan klarade sig oskadda , kan det vara för vi använde skydd ?

Trots broddar så halkade pållen på isig väg, och plötsligt låg vi båda på sidan. Klart skumt. Jag hann inte ens ramla av, utan fick höger ben under hästen. Kom inte loss förrän den reste sig.
Någon mer?![]()
Synd att inte jag kan säga detsamma.![]()
Ingen fara det va inte alls creepy.![]()
Jasså, du fångade upp den? Infigo.
Och av just den anledningen kommer jag aldrig skaffa barn. PunGkt.![]()

Fattar faktiskt inte varför någon skulle vilja sponsra just RR i Sverige.
Det är en sån icke-sport, och känns mer som nåt några gör ett par år och sen plötsligt lägger av av någon random anledning. Som sponsor hade jag inte känt att jag fått nåt för pengarna.
(skulle jag själv tävla så skulle jag givetvis försöka få sponsorer ändå).
En rolig kväll igår!
Men bakläxa: Drick inte på efterfesten!
Var ett intressant uppvaknande idag, förvisso ingen överraskning men ändå![]()
Fick ligga alltså, grattis!
Och folk bölar så jävligt om att ridning är den dyraste sporten som finns. In mys ass...

Meh små söta mini-jävlar som tultar omkring!??!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |