Singeltråden

Dom sa på efterlyst att man får önska livet ur folk. Just nu önskar jag livet ur mina grannar. ??
 
Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!
 
Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!

Visst, om du sponsrar mig i supermoto open så. ;)
 
Gå över å knakCaråm

Man vet aldrig när man har nytta av ett schysst järnrör

Jag har en väktarbatong o lite göra om i ögonen spray. Dom måste ha läst här för dom blev rysta. Nu ska jag sluta skruva innan det kommer såna där märkliga texter som betyder att jag somnade miit o skrivandets stund. Kram på er. ?
 
Jag har en väktarbatong o lite göra om i ögonen spray. Dom måste ha läst här för dom blev rysta. Nu ska jag sluta skruva innan det kommer såna där märkliga texter som betyder att jag somnade miit o skrivandets stund. Kram på er. ��

Med tanke på denna texten verkar du vara på god väg att somna. ;)
 
Förresten, kan ju slänga ut det här....ingne som vill vara med och sponsra lite körning i Rookie600 ?? :D -hoppas hoppas- Du kan få en egen depåstol med ditt namn på!!!

Kom igen! Bättre marknadföring än så förväntar vi oss. :7peta Minimum är väl att lägga 'annonsen' som signatur. Lär av Agile (det gjorde jag :) och eveeentuellt kaaaaanske har vi köpare på Yamman)
 
Jag sitter på jobb och måste slå ihjäl några timmar, vad är då bättre än SH? Era eskapader i denna tråd är för kul för att inte tjuvläsa ibland. Jag är ju ganska osingel så jag har svårt att bidraga men såg min chans i detta fall....:)

Ganska osingel? :va

Oavsett, well played sir. Well played.
 
Kom igen! Bättre marknadföring än så förväntar vi oss. :7peta Minimum är väl att lägga 'annonsen' som signatur. Lär av Agile (det gjorde jag :) och eveeentuellt kaaaaanske har vi köpare på Yamman)

JAg orkar helt enkelt inte xD Jag har lärt mig att finansiera det jag har eller vill med mina egna medel eller dom jag känner. Jag gör inget mer desperat försök än så :P Det va allt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top