Singeltråden

Ni skitungar kan uppenbarligen vare sig lyssna ordentligt eller dra logiska slutsatser... gå o fyra av en fyrverkeripjäs eller nåt som du tänder på så att du slutar vara så "har-inte-fått-ligga-tjurig"! :4skrika:)

Om tant lär sig citera ordentligt så ska jag vara tyst sen...:hihi

Hursomhelst är det inte ett svar på min fråga, dvs berg och sten.

Jag har en till fråga. Ur en stubbe växer en gren. När är det ett träd?

Haha, så kan det nog vara. :)

För övrigt undrar jag bara hur du fick till det att jag "sprang" efter dig? Jag SATT ju för fan på samma ställe i typ 5 timmar (och var uppenbarligen för slö för o röra på min bakdel medelst jag bad först dig sen Clownis kila över till baren) så om du pratade med mig så kan du ju fundera på hur det kommer sig... :tungan

It...Was...A...Joke! :smasha

Jag kan också vara wingman! Jag är en sjukt bra wingman! :D

Jag har träffa måååååånga tjejer som säger att det är grymma "wing-woman". Men det har nästan aldrig stämt.

Men sen får man ju inte glömma. Kan inte han som raggar göra sin del så spelar det ingen roll hur bra wingman man är.

EDIT: Wingman kommer ju från stridsflyg. Och det är ju samma där. Om ledaren inte gör sitt jobb utan bestämmer sig för att dricka kaffe istället medan han flyger så kommer det gå åt helvete hur bra hans wingmans än är.

Men jag vet att jag är en grym wingman! bara gå tillbaka lite och läsa om när jag hoppade på granaten som sagt :D

Last edited:
Jodå, det var jag. Är det drygt, dumt och närmast smärtsamt dålig humor så var jag antagligen inblandad... Bra tumregel.

Nae!

Bara i vilotillstånd. :brynad

Harkel... här kommer nörd-svaret:

Den frågan kan kanske besvaras av hur många knutar* som finns på snöret. Två fysiker i San Diego har undersökt vad som krävs för att ett snöre, till exempel sladden till ett par hörlurar som ligger i en väska, ska trassla ihop sig och bilda knutar.
Resultatet visar att spontan knutbildning uppstår först när snöret är 46 centimeter långt. Sedan ökar antalet* knutar upp till en och en halv meters längd, varefter sannolikheten planar ut.
Kunskapen kan kanske användas till att hålla ordning på sladdar, men är framför allt ett bidrag till den gren av matematiken som kallas knutteori...
:banana

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...