Singeltråden

Jag bad aldrig, sa till och med nej först.. vad jag minns :va Men ja, så går det när man dreglar efter yngre killar som mig :D

Du jag dreglar alltid... för att jag är gammal... :7peta

Och sa nej gjorde du inte - låt mig dra konversationen:
Jag: Du jag är så lat så jag orkar inte resa mig men om du går och köper två öl åt mig så får du den ena!
Du: Yeah right! And what´s in it for ME!?!?!?
Jag: Öh? Du FÅR en öl!!!
Du (med mkt stort leende): Jamendåså!

O sen försvann du i ett nafs och var tillbaka lika snabbt med två bärs. :fakta

..Tack för ölen! ;) :krama

Vassego lill-skiten! :)

Jag är oskyldig!!

Vi får fan ta ett snack med den där jobb.. Låter som en elak jävel! :mad:

Ond som fan själv!:brinnerup

Ond som fan själv!:brinnerup

Men för fan sluta upp med att skriva svaret i mitt citat! :tungan

Jag tyckte du sa kan jag skulle springa och köpa en öl åt BARA dig. Då tänkte jag först, fan spring själv "kärring". Så då ställde jag frågan mer retorisk, kunde lika gärna sagt "det får väll inte jag ut något av?" eller "jag är inte din springpojke". Sen att du erbjöd dig en öl till mig också egentligen, är en helt annan sak! :D

Last edited:
Sluthängt i singeltråden för din del då? :tungan

Haha, räknar mig nog fortfarande som singel ;) Men det var en väldigt trevlig dejt på 10 timmar i lördags och sen en kortare dejt igår innan jag fick gå till tåget. Och förhoppningsvis blir det väl en fortsättning :D
Jag är glad att jag åkte i alla fall :)

Haha, räknar mig nog fortfarande som singel ;) Men det var en väldigt trevlig dejt på 10 timmar i lördags och sen en kortare dejt igår innan jag fick gå till tåget. Och förhoppningsvis blir det väl en fortsättning :D
Jag är glad att jag åkte i alla fall :)

Kul! Jag blev sotis för en stund, sen kollade jag lite gamla youtube-klipp och kom på att snart är det sommar och då kan man ändå inte ha nån tjej som ockuperar ens fritid, så nu är jag bara glad för din skull istället :yoparty

GE MIG SOMMAR FÖR F**N!! :huvet :huvet :huvet

http://www.youtube.com/watch?v=_EkLYiGRRdk

ähh.. går å tränar istället... :crash

:rodnar igen!

Nu är jag iaf hemma efter exkursionen. Ni som är slitna av att sitta på era jävla rövar hela dagen kan ju testa att klättra runt på istäckta berg i 6 timmar. ;)

Sjukt kul, men faaeen vad trött jag är nu! Ska mellanlanda här hemma till 18,30 ungefär, sen bär det av till stallet. Dör trötthetsdöden!

Låter spännande! :D

Jag har visserligen suttit på röven en del idag, men det var faktiskt fruktansvärt ansträngande, är helt jävla slut i kroppen! Det är inte roligt med turbohästar när man är döende...

Men för fan sluta upp med att skriva svaret i mitt citat! :tungan

Jag tyckte du sa kan jag skulle springa och köpa en öl åt BARA dig. Då tänkte jag först, fan spring själv "kärring". Så då ställde jag frågan mer retorisk, kunde lika gärna sagt "det får väll inte jag ut något av?" eller "jag är inte din springpojke". Sen att du erbjöd dig en öl till mig också egentligen, är en helt annan sak! :D

Notera att "du TYCKTE ja sa", dvs du lyssnade inte ordentligt för jag var väldigt tydlig på att den som springer får en öl för besväret. Det fick även Clownis o han hör trots sin ansenliga ålder visst bättre än du. :7peta:rofl

Nu quotar du sådär konstigt igen med din text i det citerade inlägget. Sjukt förvirrande ju, gör om gör rätt:7peta ;)

Ni skitungar kan uppenbarligen vare sig lyssna ordentligt eller dra logiska slutsatser... gå o fyra av en fyrverkeripjäs eller nåt som du tänder på så att du slutar vara så "har-inte-fått-ligga-tjurig"! :4skrika:)

Notera att "du TYCKTE ja sa", dvs du lyssnade inte ordentligt för jag var väldigt tydlig på att den som springer får en öl för besväret. Det fick även Clownis o han hör trots sin ansenliga ålder visst bättre än du. :7peta:rofl

Jo jag kanske har börjat bli gammal.. Har väll fått sånt där "kärring-filter" i öronen som man brukar säga att alla gubbar får? :hihi

Jo jag kanske har börjat bli gammal.. Har väll fått sånt där "kärring-filter" i öronen som man brukar säga att alla gubbar får? :hihi

Haha, så kan det nog vara. :)

För övrigt undrar jag bara hur du fick till det att jag "sprang" efter dig? Jag SATT ju för fan på samma ställe i typ 5 timmar (och var uppenbarligen för slö för o röra på min bakdel medelst jag bad först dig sen Clownis kila över till baren) så om du pratade med mig så kan du ju fundera på hur det kommer sig... :tungan

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025