Slowroller
Skrämmer små barn
haha hade antagligen vart en av dem.. om jag hade vart där
Kan ju vara en anledning att åka ner?
Jag har spelat fylle-jenga en gång. Det var inte spännande.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha hade antagligen vart en av dem.. om jag hade vart där

Stalkerskämt under uppbyggnad. Det var inte så kul egentligen.

Nu blir jag besviken. Inte ett enda inlägg sedan lunchen? Skäms på er!!
Nu e det helg!![]()

Ingen aning :O Jag sitter hemma i min lägenhet alldeles ensam och smuttar på en 3.5a![]()
Jag dricker cola.![]()

Ingen aning :O Jag sitter hemma i min lägenhet alldeles ensam och smuttar på en 3.5a![]()
Jag dricker cola.![]()
Inga och. Ska upp tidigt som fan imorrn. Flyget går kl 8.
För att jag ska köra vid 05.45 imorrn bitti.Våffå då då?
Wooooooooooooooooot? VÅFFÅ DÅ DÅ????![]()
Ingen aning :O Jag sitter hemma i min lägenhet alldeles ensam och smuttar på en 3.5a![]()
Jag dricker cola.![]()
Jag känner ingen som e korkad nog för att köra mig imorrn bitti och hämta mig på söndag kväll så jag får vackert köra.


Ingen aning :O Jag sitter hemma i min lägenhet alldeles ensam och smuttar på en 3.5a![]()
Jag dricker cola.![]()
För att jag ska köra vid 05.45 imorrn bitti.


Å se det finns en fantastisk manick kallad: TAXI!!! (Iaf här i storstan där ja bor).![]()
Kan ju vara en anledning att åka ner?
Jag har spelat fylle-jenga en gång. Det var inte spännande.![]()
Jag dricker saft, något annat hade jag inte råd med...![]()
Jag dricker saft, något annat hade jag inte råd med...![]()

Nu är jag uppe i sthlm!![]()

Skäll inte på mig.![]()

Vi skäller alltid på dig, vem annars!??!![]()
bah ... bara för man tänkt å sitta å suga i sig nån fredaxbärs i ensamhetens lugna vrå å vakna pigg å alert i morgon så haglar utgångs erbjudanden IDAG
måste........... stå ........... emot ..........

Har varit på mässan med Ricken och myst..
Nu är det Gladiatorerna!


Åh, Monty Python!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |