Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag kör på spåret och en vinare, vet inte vad de är för koncept. men en dag som jag haft så får de funka![]()
Är för smart för På Spåret tyvärr, plockar allt direkt![]()
Jag kör samma. Minus vin.
Ja, Gladiatorerna måste vara mycket mer psykiskt utmanande!
Jag som knappt vet vad geografi är roar mig med att ta svaren enbart med hjälp av ordvitsarna. För det mesta går det riktigt bra, men jag är lite osäker på om jag ska se det som positivt...
Gillar faktisk På Spåret, men Gladiatorerna är lite mer hjärndött.. skönt att slappa framför.
Annars så tycker jag kunskapsspel är kul (men bara om det kommer frågor på saker jag sett i dokumentärer så jag kan dem)![]()
Gillar faktisk På Spåret, men Gladiatorerna är lite mer hjärndött.. skönt att slappa framför.
Annars så tycker jag kunskapsspel är kul (men bara om det kommer frågor på saker jag sett i dokumentärer så jag kan dem)![]()
lira tp?![]()
TP är kul.. om man hoppar över de bruna frågorna.. och absolut inte spelar "millenium"-utgåvan.. frågorna i den versionen är helt kassa!
Nyårsafton ägnade jag mig iaf åt att äga i nåt sånt där "med andra ord"-spel.. så såna spel är också kul!![]()
haha jag äger på barnfrågorna.. annars är de inge kul... fast va 100 år sen jag spelade iof kasnke har blivit lite smartare sedan dess kan man hoppas...

TP är kul.. om man hoppar över de bruna frågorna..
Jo, man är ju gammal och vis nu.. Är nog hyggligt allmänbildad iaf, och iaf en del koll på iaf 1900-talshistoria..
MEN de bruna frågorna kultur/historia kan verkligen döda en given TP-succé.. "Vilket år skrev författaren <namn på författare man aldrig hört talas om> boken <namn på bok man aldrig hört talas om>?" .. den typen av frågor..![]()
Och de gula...
Rappakalja gillar jag också, troligtvis mest för att jag är så förbannat bra på att ljuga!![]()
pictionary är jag grym på, förlorar aldrig! eller vad heter de när man ska gissa på när man försöker visa ord-meningar med bara kroppsspråket.. de äger jag åxå på![]()

Hörs att du inte mött mig i Pictionary än![]()

Jag gissar att det kommer att sitta ett gäng i ett hörn imorrn och spela fylle-pictionary.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |