Singeltråden

Haha ja så kan man se det med, jag letar mer efter tjejer som kan behärska mer än 2 pållar på samma gång, så moppebrudar går helt bort där ;)
Jaså det går 1 hojbrud per 10 killar? låter precis som könsfördelningen på valfri charterort! Undrar var alla tjejer håller hus jämt? är det inte rätt så jämnt fördelat världen över?

Vi kan nog skylla på polygami som förekommer i vissa länder. Dessa männen har ett eget harem. Det är nog därför som antalet då går ner så mycket som ända ner till 1 per 10.

haha inte jag häller, elle jo satt på en islänning för nått år sedan, de var den roligaste färden på längre, garvade konstant, studsade som en boll på de gamla öket, fy vad kul de var, tänker aldrig göra om de;)

Konstigt. :va När jag träffat min blivande make, så vågade jag inte slänga upp honom på en dåligt utbildad jättehäst. Så det fick bli islandshäst istället. Han sa att det var som att åka fyrhjuling, fast utan motorljud! :lol :lol :lol

PS: vi pratar väl om en islänning med 4 ben? eller var det en med 2? :glömdet

Konstigt. :va När jag träffat min blivande make, så vågade jag inte slänga upp honom på en dåligt utbildad jättehäst. Så det fick bli islandshäst istället. Han sa att det var som att åka fyrhjuling, fast utan motorljud! :lol :lol :lol

Hahaha, fick en jätterolig bild i huvudet på hur skruttiz studsar runt halvt okontrollerat på den tvåbenade versionen! Gärna i takt med den där låten, It's gonna be a bumpy ride, också! :D

Vi kan nog skylla på polygami som förekommer i vissa länder. Dessa männen har ett eget harem. Det är nog därför som antalet då går ner så mycket som ända ner till 1 per 10.

Undrar om det är samma fördelning även på Tjejdagen på falkenbergs motorbana i april med? Om man skulle smyga sig dit ändå tro.. :gnissla

Bjuder på en gammal bild. :) Killen på fuxen är egentligen hojåkare, men lånade frugans häst när det inte var säsong för hojen. Det var en räserhäst! Sprungit in en del på Täby i sina yngre dagar. Min stora gula hade svårt att hänga med när det bar av som bäst. :lol

View attachment 376305

Var medryttare på en ex-galoppör i tonåren. Jevvlar, va det gick på stubbåkern. Ballast tyckte jag va att (först värmt upp henne förstås) att starta från en änden av åkern från stillastående till galopp. Man kände att hon "sänktes" ca 1 dm när hon sträckte ut fullt. Häfigt känsla. :yoparty

Var medryttare på en ex-galoppör i tonåren. Jevvlar, va det gick på stubbåkern. Ballast tyckte jag va att (först värmt upp henne förstås) att starta från en änden av åkern från stillastående till galopp. Man kände att hon "sänktes" ca 1 dm när hon sträckte ut fullt. Häfigt känsla. :yoparty

Troligen blir det en galoppör för min del när jag ska skaffa mig en häst. Har jobbat lite i galoppstall och älskar fullbloden. Det är riktiga sporthästar det där! :yoparty

hahah de var ett gammalt ök med fyra ben;) va sån där turridning, och jag fick sista tröttaste hästen eftersom jag inte hade ridit så många gånger innan, tölten blev där efter, så jag satt ju bara och hoppa..haha:) och skratta ännu mer,

Gjorde exakt detsamma som fjorton-åring! :lol Fin blåsig höstdag, stor stubbåker och ex-galoppör. Hästen gick över till fyrsprång. Det gick inte att göra annat än att stå. Ögonen tårades av fartvinden, och jag fick svårt att dra in luft. Fan va häftigt det var!!! :banana :banana :banana :banana :banana

Skulle aldrig våga göra det nuförtiden. :näsblod :(

Haha ja så kan man se det med, jag letar mer efter tjejer som kan behärska mer än 2 pållar på samma gång, så moppebrudar går helt bort där ;)
Jaså det går 1 hojbrud per 10 killar? låter precis som könsfördelningen på valfri charterort! Undrar var alla tjejer håller hus jämt? är det inte rätt så jämnt fördelat världen över?

Vi har gått igenom det här tidigare i tråden.

Det visade sej att dom befann sej på Åland :huvet

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...