Singeltråden

Det är faktiskt ett jätteproblem. Jag har JÄVLIGT svårt för att få ragg. Men det är innan de ens öppnat käften. Jag är väl för snygg. :crash

Nej men ska vi vara allvarliga så är det väl inte så svårt att bara börja prata lite. På krogen får man ofta ändå skrika så halsen river för att göra sig hörbar. Då är det smidigt att pilla på telefonen och skriva till varandra :tummenupp

Men är du född döv? För du nämner att du får skrika.

Har kört en som var född hörande men är helt döv nu och jävlar vad den traggar. Jag får inte en syl i vädret.

De vann ju? Är snarare jag som gråter lite blod... :mad:

Tanken bakom mitt inlägg var att jag var rädd att hon skulle komma och tracka oss som gillar riktiga hockeylag.

Jag trodde att riktiga hockeylag var såna som vann..? ;) Men jag ska vara snäll, tror ni mår dåligt som det är ändå. Men å andra sidan lär ni väl vara vana... :såjaponken

Men är du född döv? För du nämner att du får skrika.

Har kört en som var född hörande men är helt döv nu och jävlar vad den traggar. Jag får inte en syl i vädret.

På krogen är ju volymen hög runtomkring och då får jag skrika om jag ska säga någonting. Utan allt ljud omkring mig kan jag prata hyfsat normalt. :D

Och ja jag är döv sedan födseln.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...