Det spelar väl ingen roll?
Hon såg ju bra ut.
För dig kanske... För oss tjejer som kör hyffsat, och som framför allt kör för att det är kul, är det drygt med alla dessa bruttor som kör bara för att visa upp sig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det spelar väl ingen roll?
Hon såg ju bra ut.
För dig kanske... För oss tjejer som kör hyffsat, och som framför allt kör för att det är kul, är det drygt med alla dessa bruttor som kör bara för att visa upp sig...
Sluta va avis nu Swishen! Det klär dig inte!![]()
Hoppas inte katten som hänger här ibland när hon inte är i gränden har tittat på hockey ikväll.![]()
De vann ju? Är snarare jag som gråter lite blod...![]()
Avis? Snarare nedlåtande.....
Det märks verkligen att det är vinter på sh. Har aldrig sett killarna ordbajsa och anstränga sig så mycket för brudarnas skull fast de ändå inte lär bli nåt :borra.![]()
Vaddå, är det inte bli nått borra???![]()
Äh hon snackar goja, bry dig inte om henne xD Klart det blir :borra!
Åh you wish, va!![]()
Jag får alltid ligga med fröken höger ska du veta!!! Hon säger fan aldrig nej....nästan![]()
Jag får alltid ligga med fröken höger ska du veta!!! Hon säger fan aldrig nej....nästan![]()
Tanken bakom mitt inlägg var att jag var rädd att hon skulle komma och tracka oss som gillar riktiga hockeylag.
Kan du inte vänstra då?
Kan du inte vänstra då?
Det är faktiskt ett jätteproblem. Jag har JÄVLIGT svårt för att få ragg. Men det är innan de ens öppnat käften. Jag är väl för snygg.
Nej men ska vi vara allvarliga så är det väl inte så svårt att bara börja prata lite. På krogen får man ofta ändå skrika så halsen river för att göra sig hörbar. Då är det smidigt att pilla på telefonen och skriva till varandra![]()
När brukar Lena Handen säga nej? (Det är väl samma person?) Är det när blodet inte räcker ända ut till fingerspetsarna?![]()
Hört att det ofta blir ojämnt där. Men det är märkligt att han inte konstant vänstrar med tanke på att han är vänsterhänt.
De vann ju? Är snarare jag som gråter lite blod...![]()
Tanken bakom mitt inlägg var att jag var rädd att hon skulle komma och tracka oss som gillar riktiga hockeylag.
Men är du född döv? För du nämner att du får skrika.
Har kört en som var född hörande men är helt döv nu och jävlar vad den traggar. Jag får inte en syl i vädret.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |