Singeltråden

Ger man blod behöver man inte hålla koll, det står på påsen varje gång! :tummenupp

Gör det antagligen när man får också, har varit inne och fått blod fler gånger än jag kan (ids) räkna, men inte fan vet jag vad det stått på påsen. :brinnerup

Vill dock minnas att det var såntdär rött.

Gör det antagligen när man får också, har varit inne och fått blod fler gånger än jag kan (ids) räkna, men inte fan vet jag vad det stått på påsen. :brinnerup

Vill dock minnas att det var såntdär rött.

Står det 12% och kommer i en box är det inte blod bara för det är rött. ;)

Talat som en sann expert:D

Självklart, fast hos mig rinner inte sånt rött trams. I Polen föds man med vodka i blodet och blir ammad med redbull. :D SKÅL! :hihi

Peter: var är du? Denna tråd är värdelös utan dig. :krama

Saknar.. men Malmö.. och mitt pass har gått ut?

Öppet mål och han miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Här tjejer, svart på vitt. Nu vet ni varför killarna i denna tråd är singlar, like, 4 ever! :D :hihi

Våra? Hur många är du?

Nej, för att du kommer med ursäkter. ;) Lovar, du kan få powernapa här med. :hihi

Då vaknar man väl levande begravd under ett berg av Lambi? :crash
Men bra, det var främst powernapsen jag var orolig för, så nu lät det som en bra idé igen!

Last edited:
Då vaknar man väl levande begravd under ett berg av Lambi? :crash
Men bra, det var främst powernapsen jag var orolig för!

haha najjjj, lambi behövs inte mer. :D no more snor!

hahaha ja, kunde tänka mig det. du får ge mig ditt sovschema, så jag inte släpar ut dig någonstans och du helt plötsligt somnar. Vill ju inte du skadar dig. :D

Står det 12% och kommer i en box är det inte blod bara för det är rött. ;)

12%, vaffan äru chey eller?!
Fast, jag tror ju inte att de tömmer i en vin intravenöst på akuten, men vad vet jag. :hihi

Öppet mål och han miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Här tjejer, svart på vitt. Nu vet ni varför killarna i denna tråd är singlar, like, 4 ever! :D :hihi

Been there, done that, someone else got the t-shirt. :gnissla

Öppet mål är fan inte schysst, man hinner ju missa tillfället innan man fattar att det händer! :(
Hur skulle det vara om tjerringarna kunde vara lite mindre kryptiska & ge lite mer betänketid? :crash

Öppet mål är fan inte schysst, man hinner ju missa tillfället innan man fattar att det händer! :(
Hur skulle det vara om tjerringarna kunde vara lite mindre kryptiska & ge lite mer betänketid? :crash

EXAKT! Kvinnor skall alltid lägga fram vad dom egentligen tycker i form av en jäkla rebus.
Sen när man studerat tillräckligt mkt kvantfysik för att lyckas lösa rebusen så är det för sent!

Vad hände med tydlig kommunikation? Som t ex :ligga ?

12%, vaffan äru chey eller?!
Fast, jag tror ju inte att de tömmer i en vin intravenöst på akuten, men vad vet jag. :hihi

Been there, done that, someone else got the t-shirt. :gnissla

Men alltså mindre kryptisk än öppet mål kan man nog inte bli. Så du menar brudarna ska klä av sig nakna framför dig sen stå och vänta tills du fattat galoppen, 3 år senare?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon