Singeltråden

Money's hund ville att hon skulle sova, så nu kan vi också gå och lägga oss utan att riskera att missa några inviter. :fyllisar

Kvick e man ju inte men skulle inte Money kraschat me nån dam som körde Honda FMX, ähh, ja va nykter imorse xD

Äh, nu har jag nog trollat tillräckligt här, har plog-jour inatt så nu är det nog dags att åka & jobba... Igen...
:smasha

Last edited:
Inget kärleksgnabb ikväll?

Jag är lite upptagen just nu.. haft vilodag från träningen/skidåkningen, så måste kompensera det genom att ligga och kolla på sport på TV en stund istället :banana

Jag tappade klockan och var på gymmet i 3h. :dummer
Nu sitter jag på jobbet och nöter lite så jag ska kunna vara ledig i jul. :dummer:dummer

Jag tappade klockan och var på gymmet i 3h. :dummer
Nu sitter jag på jobbet och nöter lite så jag ska kunna vara ledig i jul. :dummer:dummer

Du har fel taktik.. det handlar om att träna och sova så mkt som möjligt.. jobba ska man helst göra så lite som möjligt. Där är det mer "look busy" som gäller.

Dött här ikväll? Money sviker tråden och fixar ragg på krogen istället?

Jag har precis kommit hem, ska sova nu. Sen träna imorrn. Visst var det så,du sa?

Jag funderade på att ringa dig idag, det var grymt snöslottsbyggarväder. :)

Jag är lite upptagen just nu.. haft vilodag från träningen/skidåkningen, så måste kompensera det genom att ligga och kolla på sport på TV en stund istället :banana

Du är ingen riktigt hojåkare. Hojåkare sysslar inte med "sport".

Nej, jag är inte alls o raggar på krogen. Enda jag raggat upp var John Blund. Decka på soffan, vakna för 30 min sen. Ut med vovven o snart lägga sig igen. I morgon ska jag njuta av min enda lediga dag. Ladda batteriet inför 7 dagars hyperstress-shopping kunder. Fy fan va jag längtar till julafton, då ska jag sova!! :D

:banana
Du är ingen riktigt hojåkare. Hojåkare sysslar inte med "sport".

Nej, jag är inte alls o raggar på krogen. Enda jag raggat upp var John Blund. Decka på soffan, vakna för 30 min sen. Ut med vovven o snart lägga sig igen. I morgon ska jag njuta av min enda lediga dag. Ladda batteriet inför 7 dagars hyperstress-shopping kunder. Fy fan va jag längtar till julafton, då ska jag sova!! :D

Jag ska komma ihåg allt sovande du nämnt i den här posten när du hånar mig för mina powernaps nästa gång! :mattias

:banana

Jag ska komma ihåg allt sovande du nämnt i den här posten när du hånar mig för mina powernaps nästa gång! :mattias

Ingen fara, ja gillar att sova. Men du tar fan priset! hahaha....fast på vintern kan jag sova rätt mycket. Trött av mörkret hela tiden. Denna veckan som gått har jag nog bara jobbat o sovit. Fy fan vilket härligt liv man har. :(

Välkommen funkar, det var jag som gjorde dumpandet... Så kan inte kalla mig ensam heller när det är självvalt så att säga. :rolleyes:

Men å andra sidan, så funkar "Beklagar" väl också antar jag då ännu en fisk fick släppas tillbaka. :crash

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!