Singeltråden

Fast, med såpass dåliga siffror, om befolkningen totalt ska landa runt 50/50, så måste ju siffran någonstans vara över 1?
:va

Det föds fler män än kvinnor, sedan dör vi snabbare både i olyckor och naturligt så när vi närmar oss pension är det nog överskott på kvinnor överallt.

Men så mycket som 0,72-0,79 låter konstigt... :va Tror snarare det handlar om 51-52 män av totalt 100 födda. Så jag undrar också var kvinnorna finns? Stockholm kanske? Dit vill ju många landsortstjejer?

Det finns 180.791 kvinnor som är gifta i åldersintervallet 25-34, men endast 130.502 män som är det. Borde det inte vara lika många? :va Eller har 25.144 kvinnor ingått partnerskap med varandra? :confused:

Men risk för att göra dig besviken, så är det nog enklare än så. De är gifta med män ur ett annat åldersintervall. Det är ju faktiskt tillåtet att dejta någon som är äldre eller yngre... :7peta

Fast, med såpass dåliga siffror, om befolkningen totalt ska landa runt 50/50, så måste ju siffran någonstans vara över 1?
:va

Mja fast jag har ju bara tittat på ett visst åldersspann.

Ponera att det finns 100 män och 100 kvinnor.

90 av kvinnorna är över 50 och resten under.

För männen tvärtom.

Blir fortfarande 50/50 i totalen men tråkiga siffor för dom unga män som inte vill dejta 50+ kvinnor.

Men risk för att göra dig besviken, så är det nog enklare än så. De är gifta med män ur ett annat åldersintervall. Det är ju faktiskt tillåtet att dejta någon som är äldre eller yngre... :7peta

Nja... På dejtingsidan jag är med på söker singeltjejerna på x år en kille som är x år +/-1 vecka. Allt utanför det intervallet slängs i papperskorgen direkt. :fakta

(Men... Anledningen du skriver, den tänkte jag faktiskt inte på. :rodnar Skönt att någon här är smart. :tummenupp)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h