Singeltråden

Åh nä fy fan, stackars kille! Snacka om att vara så fast i trygghetsträsket och livrädd för förändringar eller för att behöva klara sig själv, så man väljer att svälja en sån grej... då tror man inte mycket om sig själv :(

Intressant resonemang med tanke på hur hon agerar beträffande trygghetsbiten. Skruvat.

Verkar inte vara ett förhållande att känna sig fruktansvärt trygg i. :3freak

Men jag förstår lite vad du menar, inte lätt att ta steget ut i det okända alla gånger.

Ah, jag är med. Jag tänker att man känner sig trygg i det man känner till, aven om det handlar om att bli bedragen, slagen, utnyttjad eller vad det nu kan vara. Det måste finnas en anledning till att människor stannar hos en partner som inte gör dom lyckliga. Svårt att ta förnuftiga beslut i en känslomässig situation. För dom flesta. Tror jag. En del verkar kunna det och all heder till dom :Bugar

Vi vet ingenting om honom mer än vad hennes påsättare säger. Trygghetsknarkandet verkar hon dock ha koll på... Vad tror du om förutsättningarna för ett fungerande samarbete efter separation?

Nu är vi OT.

OT absolut, men ändå intressant väl? Om inte trygghet, vad tänker du då skulle kunna vara en anledning till att man vill stanna hos någon som inte är trogen?

Fungerande samarbete efter en separation är nog alltid svårt, men hur fungerar det i en relation med otrohet?

Fast jag känner jag är på hal is nu när det är barn inblandade, har ingen aning om hur destruktiv en relation måste vara för att det ska överväga att bara få träffa sina barn varannan vecka, om ens det... kanske är det det som får honom att acceptera situationen. Oavsett är det sorgligt.

Nu verkar polletten ha trillat ner i alla fall.

Så nu kan jag gå på nästa. :brynad

Vad tror du om förutsättningarna för ett fungerande samarbete efter separation?

Sånt fungerar i 99 utav 100 fall dåligt. Men med ömsesidig respekt och så lite som möjligt i kontakt så kan det fungera bra. Självklart måste en dialog runt barn/en fungera och vara den kontakten man har.
Tjejen jag är med har en grabb sedan tidigare och farsan där jäklas ganska mycket till och från. Som tur är så lider inte grabben än.

Fan vilken seg sitts! Tycker väldigt synd om henne och speciellt hennes man! Roligt om han kommer på henne, kul att känna att man inte duger till:näsblod

Jag personligen tycker det är jävligt fegt att inte kunna berätta för den gamla att man tröttnat innan man börjar kladda på en ny.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h