Slowroller
Skrämmer små barn
Till skillnad mot gubbar som dig![]()
Precis, jag är gammal och rutinerad och orkar inte tjata och be på mina bara knän.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Till skillnad mot gubbar som dig![]()
Jag fortsätter på den inslagna banan, fruntimmer...
Nu fick jag ett meddelande "... Hur skulle du vilja vara att det var, om det inte fanns några begränsningar?"
Varför kan inte fruntimmer förstå vad man menar?
Troligen har du vacklat och svamlat nåt om att "hon är ändå upptagen..." eller "under dom här omständigheterna..." eller "hade det varit så här eller så här..." för du pallar inte riktigt att vara helt rak, att du inte är intresserad av henne, punkt. Vilket såklart ÄR tungt för en normalt funtad människa att säga till nån. Så inte konstigt att du glider på orden. Om du nu gjort det.
Alternativt har du fått en egoboost av detta som du nånstans mår rätt bra av, även om situationen är dryg är det smickrande att nån vill ha en så sjukt mycket, så du vill inte riktigt vill göra dig av med henne helt...![]()
Jag fortsätter på den inslagna banan, fruntimmer...
Nu fick jag ett meddelande "... Hur skulle du vilja vara att det var, om det inte fanns några begränsningar?"
Varför kan inte fruntimmer förstå vad man menar?
Tycker det låter som om hon saknar något i sitt liv, och du får klä skott för hennes längtan. Fråga henne vad hon saknar. Om ett halvår kanske hon listat ut det.
Kanske makens pillevink funkar dåligt.
Själv lyckades jag tacka ja till en hög segt jobb på jobbet helt i onödan bara för att kunden var en söt tjejj.
Jävla skit.![]()
Tycker det låter som om hon saknar något i sitt liv, och du får klä skott för hennes längtan. Fråga henne vad hon saknar. Om ett halvår kanske hon listat ut det.
Fan vilken seg sitts! Tycker väldigt synd om henne och speciellt hennes man! Roligt om han kommer på henne, kul att känna att man inte duger till![]()
Här sitter en singel! *viftapeka*
Det sjuka är ju att han vet...
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |