Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Använder adblock och ett tillägg som tar bort det tomma utrymmet som blir kvar när reklamen försvinner.
Tyvärr tycker AdBlock att den gröna tummen är reklam så den rök också.
Jag har den gröna tummen kvar med adblock, misstänker att du ställt in att den är reklam? Vet att folk här på forumet gjorde det när den dök upp.

:OT Nu har du iaf en tumme!Nä, har ingen specialare inställd. Den kanske försvinner automatiskt om ingen nånsin klickar tumme upp åt en?![]()
Nä, har ingen specialare inställd. Den kanske försvinner automatiskt om ingen nånsin klickar tumme upp åt en?![]()

Brukar ignorera annonser i marginalerna totalt. Men igår när jag läste någon tråd dök det upp en stor reklambanner mellan två inlägg. Där gick gränsen för mig. Adblock installerat.
Jag skulle väl påstå att den här tråden visar jävligt tydligt för Egmont varför de inte bör ha reklam mellan inläggen. De förlorar bara folk som ser reklam på det. Något som syns på statistiken för sidan...

Alternativet är att man slutar använda sidan för annonserna har, enligt min åsikt, blivit alldeles på tok för skrymmande.
När dom börjar hindra läsandet då går gränsen för mej.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |