Vad fick dig att le idag?

Anställningsintervju på torsdag nästa vecka.
Håller tummarna så hårt att jag hör ben knäckas.

Det som fick mig att le igår var motorcyklarna i trafikstockningarna på Boulevard Périphérique i Paris. Det som gäller är att köra med varningsblinkers och tuta som fan, då blir man odödlig och kan köra om bilar hur som helst utan att tänka på säkerheten överhuvudtaget. Det känns som om minst 10 stycken borde köra ihjäl sig varje dag. :)

http://www.youtube.com/watch?v=TAFlqix7PxI&feature=related

Last edited:
La ner mitt konto på Ansiktsboken. bara en massa dravel där och jag känner att det e inget jag behöver. Jag e FRIIII!!!1111

Febern är bruten och jag är på gång. Fan va gott, då blir jag nog frisk tills helgen iaf.

Blev bjuden på lunch av en affärsbekant. Att lunchen blev lång och trevlig gjorde ju inget. Inte heller att hon var trevlig och hade ett trevligt utseende heller:)

Jag log när jag på vägen hem från jobbet fick se en Ford RS200 i trafiken!
Det glädjer mig när fordon används istället för ligger på lit de parade.

Febern är bruten och jag är på gång. Fan va gott, då blir jag nog frisk tills helgen iaf.

I know the feeling!! Tillbaka på jobbet idag efter 1½ vecka hemmavarande.
Inte bara känslan av att äntligen orka röra och föra sig som en normal människa utan att behöva vila efter varje liten aktivitet. Också så härligt att bli så välkomnad tillbaka och få höra hur saknad man varit. Ordnades panikmöten direkt.:D
Fan, man är oumbärlig! :fakta

I know the feeling!! Tillbaka på jobbet idag efter 1½ vecka hemmavarande.
Inte bara känslan av att äntligen orka röra och föra sig som en normal människa utan att behöva vila efter varje liten aktivitet. Också så härligt att bli så välkomnad tillbaka och få höra hur saknad man varit. Ordnades panikmöten direkt.:D
Fan, man är oumbärlig! :fakta

Panikmötena blev nog av när jag sa upp mig... Iofs har vi en feature vi gör med nu som är riktigt illa ute, så panikmöten blir det nog med. :näsblod

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026