Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och här har vi nya Robocop (Joel Kinnaman)
Ser ut som vilket Daineseställ som helst...
View attachment 370078
Expendables 2 har jag tänkt se. Det är en sådan film man får ta för vad det är.
Gillade du ettan så kommer du gilla tvåan, jag tyckte faktiskt att den var bättreMen ja, det är ju väldigt simpel underhållning. Typsikt grabbig film, en sån man kollar med polarna och gärna ett par öl innanför västen
![]()
Förväntar man sig inget avancerat manus med ofantligt djup, då blir man heller inte besvikenJag tog ettan för vad den var -en dejavu till -80 talets action filmer. Det var inget mästerverk direkt, men det förväntade sig nog heller ingen som såg den hoppas jag. Simpel underhållning kan vara väl så bra. Ibland är det skönt att lämna hjärnan i viloläge när man tittar på film. Jag hade tänkt göra det när jag ser The Raid (trailer ovan).
Förväntar man sig inget avancerat manus med ofantligt djup, då blir man heller inte besviken![]()

se den. asienaction ger alltid 110% från skådespelare.

Inte sett The Raid ännu, men har bokat den på steelbook, det lär den vara värd!![]()

|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |