Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Jag såg de två första batman filmerna i slutet av 80-talet och början av 90-talet. De var kassa tyckte jag. Sedan har jag dissat hela konceptet. Nolan triologin ska dock vara bättre säger alla. Nu vill folk ha med mig på bio för att se den nya filmen. Frågan jag ställer SH´s cineaster lyder således: Har jag beshållning av den utan att ha sett de andra två tidigare filmerna av Nolan?

Det enda du behöver veta från tidigare filmer är väl typ att batman tagit ett litet brejk Eftersom han som den hjälte han är tagit på sig skulden för ett brott som egentligen begicks av en mer normal role-model (vilket han gjorde för att dennes drömmar och ambitioner för en bättre värld skulle kunna uppfyllas, typ). I övrigt, sjyst actionrulle. Helt klart välskriven och väl utförd (tyckte jag). Tror nog att du kan uppskatta den utan att ha sett övriga filmer.

Fick episk gåshud av den senaste Batmanfilmen!

Är lite sugen på att se Total recall (nån som sett den än) och sen Snabba cash 2 sen när den har premiär!

Last edited:
Spontant. Sporthoj.com the movie..

Starring Pether North (och son) , Geggamoj och han som gör SH bladet .. (och alla andra goa)

Soundtrack av Swedie and the showersingers :D

:rock

http://www.youtube.com/watch?v=hsPHXVnt27g

the Intouchables
IMDB-länk

Årtiondets bästa film!!!?
Redan sett filmen två gånger, men hittade precis info om att den kommer upp på (svensk) bio i slutet av september, kommer helt klart se den igen då!

Äkta Feelgood-film med en dos av sensmoral och baserad på verkliga händelser och människor. Underbart skådespeleri! (och en svensk som står för musiken, finns dessutom på Spotify)

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...