Vad fick dig att le idag?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
semme.jpg



Två såna här innan klockan slår 11 :hihi
 

Diezel

Nu på banan!
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Skurup
Hoj
ZX10R & Snart ihop-plockad Café Racer
Att jag och min kära sambo äntligen vann budgivningen på ett hus vi ville ha. Imorgon skrivs kontraktet och sen flyttar vi in i oktober.

Kommer äntligen gå från mitt sura kallgarage, jämte min lägenhet, till 2 st garage samt hobbyrum i källaren. Sitter redan och ritar på hur jag kan bäst bygga om det till verkstad för hojen. Kommer bli så gött att i vinter bara kunna knalla ned för källartrappen och skruva! :yoparty
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Min gammel-Astra gick igenom med blankt papper och beröm för hur fint skick den var under.
Alltid trevligt att få kvitto på att tiden man lägger ner faktiskt hjälper!
 

Macko96

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2011
Ort
Linköping
Hoj
Husqvarna Te 250 -10, KTM 660 SMC -04
Första hela dan med körkort och det är strålande sol! Bara synd att Mcn inte går som den ska... Men det ska fixas idag (tror jag)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
DSC_0169[1].jpg

Weehaa! På fredag blir det så lite jobb som jag kan komma undan med, sedan blir det att fara norrut och laga hoj! :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
meja.jpg

Lilla Meja (13 veckor gammal Maine Coon-donna) drog precis nacksving på sig själv under ett busryck, så kom hon på att hon skulle putsa sig själv. :rofl

Genast blev en tung, lång dag betydligt lättare.
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
View attachment 367523

Lilla Meja (13 veckor gammal Maine Coon-donna) drog precis nacksving på sig själv under ett busryck, så kom hon på att hon skulle putsa sig själv. :rofl

Genast blev en tung, lång dag betydligt lättare.

haha aa katter alltså.. kan härja runt upp och ner upp och ner, runt runt runt, brottas med allt och alla och sen kaPOW: Helt stilla och tvättar sig lite. :confused::confused::confused::dummer

And we love them! :kär
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
haha aa katter alltså.. kan härja runt upp och ner upp och ner, runt runt runt, brottas med allt och alla och sen kaPOW: Helt stilla och tvättar sig lite. :confused::confused::confused::dummer

And we love them! :kär

De har helt klart fått fel namn. Borde heta kaosgenerator istället för katt.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Inte le, utan först gråta av glädje, sen mest sitta och fånle hela kvällen.

Återbesök med hästen efter 3 månaders rehab, ingen som trodde att han skulle kunna bli friskförklarad, så jag var inställd på att inte få ta med honom hem igen. Veterinären var helt paff, pratade om att man skulle försökt klona hans "läkegener" eller något, och kallade honom Mirakelhästen. 3 månaders vila till, sen får vi börja hoppa tillsammans igen! :kär Min fina, fina Ponny Bus!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Inte le, utan först gråta av glädje, sen mest sitta och fånle hela kvällen.

Återbesök med hästen efter 3 månaders rehab, ingen som trodde att han skulle kunna bli friskförklarad, så jag var inställd på att inte få ta med honom hem igen. Veterinären var helt paff, pratade om att man skulle försökt klona hans "läkegener" eller något, och kallade honom Mirakelhästen. 3 månaders vila till, sen får vi börja hoppa tillsammans igen! :kär Min fina, fina Ponny Bus!

Grattis. :banana
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Inte le, utan först gråta av glädje, sen mest sitta och fånle hela kvällen.

Återbesök med hästen efter 3 månaders rehab, ingen som trodde att han skulle kunna bli friskförklarad, så jag var inställd på att inte få ta med honom hem igen. Veterinären var helt paff, pratade om att man skulle försökt klona hans "läkegener" eller något, och kallade honom Mirakelhästen. 3 månaders vila till, sen får vi börja hoppa tillsammans igen! :kär Min fina, fina Ponny Bus!


Som sagt innan ett stort grattis till er båda:)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som sagt innan ett stort grattis till er båda:)

Tack, till både dig och Ulvhamne!

Herregud, jag var skräckslagen på väg dit! Knappt kunnat äta de sista dagarna, och fick stanna och spy i vägkanten 3 ggr på vägen dit... Trodde jag skulle svimma... Herregud, den hästen har gjort avtryck i mitt hjärta..!
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top