Någon som har koll på ventilspel gixxer 1000 -01/02

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Tjenare!

Ska sälja iväg en gamal racehoj jag har och tänkte göra en vintilkoll innan jag skickar iväg den. Någon som har koll på ventilspelet på denna modell??

Tjenare!

Ska sälja iväg en gamal racehoj jag har och tänkte göra en vintilkoll innan jag skickar iväg den. Någon som har koll på ventilspelet på denna modell??

2002 GSXR 1000 SPECIFICATIONS

DIMENSIONS AND DRY MASS
Overall length............................................................ 2045 mm (80.5 in)

Overall width............................................................. 715 mm (28.1 in)

Overall height............................................................ 1135 mm (44.7 in)

Wheelbase.................................................................. 1410 mm (55.5 in)

Ground clearance....................................................... 130 mm (5.1 in)

Seat height................................................................. 830 mm (32.7 in)

Dry mass.................................................................... 171 kg (376 lbs)

ENGINE
Type........................................................................... Four-stroke, Liquid-cooled, DOHC

Number of cylinders.................................................. 4

Valve clearance Insug.................................................... 0.10 – 0.20 mm (0.004 – 0.008 in)

Ventilspel avgas.................................................... 0.20 – 0.30 mm (0.008 – 0.012 in)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back