KTM 690 SM styling-tråden

kan säga efter endast några kilometer att hojen känns bättre på något sett som jag inte kan beskriva efter endast några kilometer.
Men det är ju känt att acra-mappen är alldeles för snål. Så jag gissar att den får mer bränsle. Den känns lite mer rappare på gasresponsen oxå.

Får återkomma med en utförligare rapport efter lite längre test...
Vad är det för skillnad mellan den mapp du kör och Akra-mappen?
Är det en mapp som du fixat hemma eller har du kört hojen i bänk och justerat in den?
 
Gratisprogram www.tuneecu.com och mappar gjorda av entusiaster.
Du behöver en kabel mellan dator och hojen.

Mappningen kostade inget då min polare har en kabel.
Jo jag vet, har en kabel på väg redan.

Jag var mer intresserad av exakt vilken mapp du stoppade i samt vad det var för skillnad mot vanliga akra mappen.
De mappar på Tuneecu är ju bara den vanliga akra-mappen men det går ju lätt att ändra den.
 
Jo jag vet, har en kabel på väg redan.

Jag var mer intresserad av exakt vilken mapp du stoppade i samt vad det var för skillnad mot vanliga akra mappen.
De mappar på Tuneecu är ju bara den vanliga akra-mappen men det går ju lätt att ändra den.


Vad heter denna kabel??
Köpes på ebay förmodar jag?
 
Jo jag vet, har en kabel på väg redan.

Jag var mer intresserad av exakt vilken mapp du stoppade i samt vad det var för skillnad mot vanliga akra mappen.
De mappar på Tuneecu är ju bara den vanliga akra-mappen men det går ju lätt att ändra den.
Den mapp som jag stoppade i är inte samma som acramappen.
dock är det ju inte samma mappar på min som din.
 
Den mapp som jag stoppade i är inte samma som acramappen.
dock är det ju inte samma mappar på min som din.

Jo precis men vad är skillnaden då? Körde ni din hoj i bänk och mappade om den där eller hur visste ni vad som skulle ändras?

Lägg gärna upp din mapp.
 
Jo precis men vad är skillnaden då? Körde ni din hoj i bänk och mappade om den där eller hur visste ni vad som skulle ändras?

Lägg gärna upp din mapp.
Jag kollade på diverse forum och kollade vad andra stoppat i.
Så jag ändrade inget på mappen som jag stoppade i. Får se om det behövs i framtiden
 
Jag kollade på diverse forum och kollade vad andra stoppat i.
Så jag ändrade inget på mappen som jag stoppade i. Får se om det behövs i framtiden

Okej men skulle du kunna länka mappen du stoppade i?
Så kan jag kolla själv vad som är skillnaden mot akramappen
 
kanske, är dags att beställa en kabel då.
Fast jag sitter ju med GPR pipor. Kanske kan anses som ACRA pipor?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top