LMS RR-Träningar 2012

Provar här med, då inte pengarna räcker till så kommer jag inte köra SM:et på sviestad men då tänkte jag att man kunde passa på och hjälpa till som funktionär. Dock nu så har det dykt upp något med jobbet som gör att jag måste byta dag från lördagen till söndagen och sen gärna få information om vart man ska samlas och när. Jag har försökt att få tag på någon på lms via roadracing@lms.se men får inget svar, någon här som kan hjälpa mig kring vem man ska kontakta? Vill gärna hjälpa till, men har idag svårigheter att få till lördagen.

//Anders

Hur ser vädret ut där nere, tror ni på torr bana i eftermiddag? Här i Södertälje så är det läskigt ostadigt...

Tack Stefan för det trevliga vädret och tack alla andra som gjorde träningen möjlig!

Kan vi inte införa transponderkrav på träning? Jag tycker att det skulle bli roligare och taggande om man såg hur snabbt alla åkte samt mycket roligare för den lilla publik som vi faktiskt har på träningarna!

I morgon är det ingen vanlig roadracing träning, det är funkiskörning!

Alltså endast LMS funktionärer är välkomna att köra! Självklart är det gratis!
Vi kommer köra minst en gatgrupp och en grupp för racehojar.

Jag kommer hålla i träningen men behöver ett gäng som hjälper mig. Jag hoppas att några fler av förarna som körde i helgen kommer och hjälper till.

Typiskt, jag som hade sett fram emot imorgon eftersom jag är bortrest nästa vecka :huvet Hade gärna vart funkis om man inte hade haft så långt till banan... Men till alla ni som är funkisar, stooort tack!

Det är precis lika långt till banan när man skall vara funkis som när man skall träna.

Typiskt, jag som hade sett fram emot imorgon eftersom jag är bortrest nästa vecka :huvet Hade gärna vart funkis om man inte hade haft så långt till banan... Men till alla ni som är funkisar, stooort tack!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!