LMS RR-Träningar 2012

Om det är mycket folk är det tre grupper och om det är lite färre två. Sen körs det rullade 20-minuterspass så oftast 3-4 pass per kväll.

Väldigt lite slöseri med tid och bra ordning och reda en tisdagsträning så det är mycket köra!

Nice, då blir det nog att kika dit någon kväll. Har aldrig kört på Sviesta, vore kul att prova.

Hej, min påse till däckvärmarna tros ha blivit kvar igår. Om det är någon som plockat upp den så blir jag glad. Är svart med eller utan text biketek.

Magnus

Hej, min påse till däckvärmarna tros ha blivit kvar igår. Om det är någon som plockat upp den så blir jag glad. Är svart med eller utan text biketek.

Magnus[/QUOTE

Tror att Erik har den ,annars ligger den i raceoffice. Kollar om han lämnade den där. Annars så tar han el jag med den på tis.// Fredrik med surkawan

Magnus[/QUOTE

Tror att Erik har den ,annars ligger den i raceoffice. Kollar om han lämnade den där. Annars så tar han el jag med den på tis.// Fredrik med surkawan[/QUOTE

Tackar, då vet jag:)

Film från ett pass i tisdags, inga jättesnabba tider (ca 1.05) då det var första gången på Sviestad för i år...

Kul att se hur man förbättrat sitt spår på bara några veckor även om det var en och annan spårmiss.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tänkte bara påminna att jag behöver funkisar om det ska bli någon träning i morgon! Jag kan omöjligt va på tre posteringar samtidigt!

Jag kan hjälpa till Otto, men kan inte lyfta eller släpa hojar då axeln är trasig. Kan hjälpa till med annat.

Nisse

Last edited:
Back