Tailgunner
Ny medlem
Mitt lätta mc-kort kostade 4500 då jag körde enbart trafikskola och uppkörning för tung hoj slutade på ett par tusen, men så tog jag korten 1991/93 också![]()
Det var på den tiden det var tennkulemotor och ekrade trähjul på "hojarna"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt lätta mc-kort kostade 4500 då jag körde enbart trafikskola och uppkörning för tung hoj slutade på ett par tusen, men så tog jag korten 1991/93 också![]()
Biddarn. Man kan inte boka uppkörning före du har ett godkänt teoriprov. Så vill du ha en uppkörningstid i aug bör du göra uppskrivningen någon vecka in i juli, ca 3 veckors väntetid på uppkörningstid.

Måste bli kvitt min lunginflammation först. Ska var a instruktör på Anderstorp nu fre-lör, får se om jag överlever det. Hittills har all ansträngning lett till klart sämre hälsa efteråt...K-man. Lust å köra någon dag?![]()
Måste bli kvitt min lunginflammation först. Ska var a instruktör på Anderstorp nu fre-lör, får se om jag överlever det. Hittills har all ansträngning lett till klart sämre hälsa efteråt![]()

Grattis. Du tror inte att de står där och kollar din tankning då?
Jag har två jeepdunkar om det är så...
Nästan man längtar hem nu.. Lagom långa pass, tex: söndagen började vi 0700, slutade 2000. Måndagen blev en bonus, start 0400 för att avsluta 0100 på tisdag morgon. Tisdagen fortsatte från 0700 och hållt igång tills nu.. Och det är några timmar kvar att jobba.
VH Fuck.. Yeah..

Det är fritt fram att arra om du villBlir de paintball någon mer gång?![]()
Ingen som känner till en parkering av modellen större? Skulle vara kul att sätta på några skateboard hjul på axlarna och på med motardhjulen och fixa någon slags konbana. Förhoppningsvis så kan jag nog få tag i större bromsskiva och ok + pump för bra peng![]()
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |