Singeltråden

Man är aldrig äldre än man gör sig ...
fan hmmm är jag då fortfarande tonåring?
:crash

Jag är jätteung... det är inte lätt att vara så glömsk som dig va? ;)

Men nu var de ju så att vi drack sockerdricka. jag blir så uppåt då=) Jag är rätt glömsk faktiskt. Hade problem att säga mitt personnr när jag skulle beställa tid hos tandläkaren idag. Jag kan typ 50-100 andra personers 4 sista i personnr men jag fick titta på mitt körkort för att komma på mina egna. de är ändå rätt illa :D

Men nu var de ju så att vi drack sockerdricka. jag blir så uppåt då=) Jag är rätt glömsk faktiskt. Hade problem att säga mitt personnr när jag skulle beställa tid hos tandläkaren idag. Jag kan typ 50-100 andra personers 4 sista i personnr men jag fick titta på mitt körkort för att komma på mina egna. de är ändå rätt illa :D

Haha ja det är är inte OK! Haha

Tror det var jäst sockerdricka ;)

Tjoho!! var på en het o passionerad dejt i Måndags....Är jag fortfarande singel ??
Jajjamensan :huvet

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back