Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Jo jag funderar på det oxå det är ju rätt nära o jag har hört att banan i norge är riktigt rolig. Tänkte dock se hur rolig hypern är på bana innan jag bokar upp för många tillfällen:)

Jo jag funderar på det oxå det är ju rätt nära o jag har hört att banan i norge är riktigt rolig. Tänkte dock se hur rolig hypern är på bana innan jag bokar upp för många tillfällen:)

Japp, nära och bra och jag kan Guida runt :)
Den är säkert kul :tummenupp

Jag, None och Bells tar en tur vid 18 cirkus.
Någon som ska på?

Nu kör vi en liten kupp mot vädrets makter och bokar in en tur måndagen den 21/5.
Samling 18:15 - 18:30 vid JET-macken i Trollhättan för vidare körning mot okända mål. En liten catch-up efter vinterdvalan.

Håller tummarna för uppehåll. :Bugar

1. Nicco +1
2.
3.
4.
5.

Nu kör vi en liten kupp mot vädrets makter och bokar in en tur måndagen den 21/5.
Samling 18:15 - 18:30 vid JET-macken i Trollhättan för vidare körning mot okända mål. En liten catch-up efter vinterdvalan.

1. Nicco +1
2. Piotr
3.
4.
5.

Låter bra jag är med

1. Nicco +1
2. Piotr
3.
4.
5.

Låter bra jag är med

1. Nicco +1
2.Piotr
3.cmiller
4.
5.

Jag e på

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back