Varberg

Okay ! synd.
var ute och provkörde efter bromsbyte förut, mötte en en hel del cyklar faktiskt !
 
Vädret kan man ju definitivt inte klaga på. Tyvärr e nog många uppbundna med annat en dag som denna (även jag). Dock kör jag en snabb runda om 5 min
 
Nä fy f-n va gött de e nu ! De e ju sommar värme :)
Ja de la så !

De blev en runda runt lygnern, grymt fin väg ju !
Har aldrig åkt där innan.
 
körde där igår och stannade å fikade vid en strand nära Sätila. Lätt de bästa mcvägarna som jag känner till i närheten. Fantastiska vyer emellanåt och härliga kurvor...både på syd och nordsidan av sjön
 
Vi verkar inte ha flyt att få ihop de :(
Lördag kanske ?

Jag är fri från vardagssysslorna till kl 14.
 
Nej vi verkar missa varandra hela tiden hehe. Jag hade iaf en go tur runt Lygnern ikväll igen :tummenupp
Kan inte lova nåt om lördag än...
 
Det har varit endel i skolan på sistone, dock kunnat komma iväg på några turer, men det har alltid blivit ganska oplanerat, så jag har inte skrivit nått här.
Jag flyttar härifrån nu i helgen, så det vart inte mycket åkt tillsammans med er andra här nere dessvärre...

Jag hoppas att ni får en bra sommar med många fina turer i alla fall. Jag har insett att det finns hur många fina småvägar som helst här nere, så det är väl inte otänkbart att jag dyker upp nån gång om jag har vägarna förbi. =)
 
Jag hakar gärna på. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top