Varberg

Kom gärna till Flkb och kolla nästa söndag då SM och Pro Superbike kör ihop!
Perfekt tur för att få lite extra motivation! :)

Tack för en fin runda grabbar!
Hoppas vi kan göra om det? Fast då skall jag försöka få med alla från facebook gruppen.
Ni som begav er i fjärås gjorde iaf rätt. Vi fick bli vittnen till en ganska dramatisk olycka där en bil körde rakt in i sidan på en hoj. Inträffade vid 4-5 tiden i korsningen till hojcafet där vid lygnern.

Tack själva, grymt kul !
Ja absolut ! Vi får planera för nästa gång :)

Tråkigt med olyckan, Hoppas han/hon klarade sig bra !

Tackar för rundan:), trevliga vägar och sällskap. Tråkigt med olyckan som ni bevittnade.

Det var en trevlig körning, ser fram emot fler :tummenupp
Tråkigt med olyckan hoppas det gick bra för den/de inblandade.

Det är ju Sm i Falkenberg i helgen, så jag kommer nog sitta där o häcka alt. på Tjolöholm på Söndag

Nån som är sugen på en onsdags runda, efter jobbet ?

Tipsar om att det är körning för gathojar på Falkenbergsbanan i morgon onsdag. Om man inte känner sig vågad att köra kan man ju köra dit och kika å fika.

ohhh får hemlængtan nær jag ser detta :D Finns grupp på fejjan skrevraket i varberg dær folk brukar skriva.

kan æven tipsa vbgarna om att jag har en anabola motard till salu som står i Varberg om nån ær intresserad

Hej! Är det körning där varje onsdag under sommarhalvåret. Finns det någon hemsida att kika på för att kolla tider och så? Fika e ju alltid gott. Körs det olika grupper. Typ gröngöling, normal och ubersnabb. Jag skulle vilja köra i gröngölingsgänget om det finns. Typ prova på lilla speciella samlarhojen.

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back