Vad fick dig att le idag?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Därför att det stället jag söker jobb på numera kan mitt nummer utantill :hihi
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
...en glad femåring som äntligen byggt klart sitt skepp.
Nästan så det väger tyngre än avundsjukan... Men jag får passa på när han somnat.
falcon.jpg
 

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Ort
Sthlm
Hoj
HD V-ROD Muscle
Morgonens resa till jobbet. Följde efter en entusiast från Vallentuna på sin 690 sm
Han hade ett jevla fint spårval hela vägen till Bergsahmra, ruskigt kul va det o hänga på honom haha :yoparty
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ska se avengers ikväll:banana
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Upptäckte att det var hojträff i Vimmerby när jag kom upp till föräldrarna. Var med i kortegen med till och med. :D
 

lud909

aprilia rs
Gick med
12 Nov 2009
Ort
Arjeplog/Hillerstorp
Hoj
Hojlös just nu.. Men ett band 120hk och 2 skidor funkar också!
Snön vräker ner!
Vad innebär det då? Jo, att skoter säsongen blir ännu längre!!! :D
Jag älskar Norrland<3
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag ställde mig på vågen igår och den visade på 69,8kg så detta åtgärdade jag genom att äta som en tvättäkta amerikan idag :)
Till frukost 3st peanutbutter and jelly-mackor som faktiskt är jävligt gott hur konstigt det än kan låta. Till det 2 stora glas o´boy.
Sen blev det en överfull tallrik med spaghetti Bolognese till lunch, jag orkade inte dela upp den då det var rester från gårdagen.
Och nu på kvällskvisten blev det en monsterstor Calzone (gräsänkling) och två burkar cola till det. Däremellan slank det även ner några knäckemackor med falukorv på och en fruktskål och två cheeseburgare i farten.

Jag har varit sjuk i två dagar och inte ätit mycket mer än en halv portion Spaghetti och ett glas yoghurt så jag tog igen det nu.
Vågen visade precis på 71kg så nu är jag snart uppe på matchvikt igen som dock ska sänkas till 68kg och lite mindre midjemått...

Nu ska jag lägga ungarna och sen ska jag ta fram godisskålen och blanda mig en rom&cola och glo på film. Känner mig riktigt nyttig idag :D
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Flugviktare, sist jag vägde mig hann jag se 107 kg, sen slocknade den, vet inte om det var batteriet eller om den helt enkelt inte pallade trycket...:hihi
 

tkdrille

Guest
Flugviktare, sist jag vägde mig hann jag se 107 kg, sen slocknade den, vet inte om det var batteriet eller om den helt enkelt inte pallade trycket...:hihi

Du får köpa dyrare våg som pallar 160 kilo så ska den inte ge sig =). Lättviktarn.
 

skold040

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2007
Ort
Svedala
Hoj
Trampmodell -12
Kom hem för ca en timme sedan efter att ha varit ute och kört hoj sen 1400 idag :yoparty fyfan vad kul det är, lätt det bästa jag gjort att ta det kortet :banana
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top