Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Vad tror ni man kan tänkas få för ett par motardhjul som passar på en xr600?
Utbudet är väl inte enormt precis?
5500:- till 6000:-? Är det för mycket tro?
Jag slängde ut en annons på blocket för 4800:-.
Måste ju vara rätt pris tycker man ju
Bilder:
http://hem.bredband.net/fraden/motard/
Har en annan fråga.
Någon som har monterat handtagsvärmare på en xr600?
Fungerar det? Eller drar det för mkt?
Vore fint att ha på sjön.
Precis fått hem en Kehin FCR MX 41 nämligen 
