Var sitter blinkersrelät på en CBR1000rr 2004?

D-PaX

COMEDIANS MC Stockholm
Gick med
14 Jan 2008
Hoj
KTM 690 Supermoto
Har hittat 4st relän under vänster sidokåpa men den känns väldigt konstigt om det går ett relä / blinkers.. Ngn som har kunskap inom området.

/Tack på förhand

Ett relä/hoj. Drar det inte alls? Annars kan du ju blinka och lyssna efter reläts klickande.

Har hittat 4st relän under vänster sidokåpa men den känns väldigt konstigt om det går ett relä / blinkers.. Ngn som har kunskap inom området.

/Tack på förhand
Om jag inte minns fel så satt det mellan framlysena på min 05a
Bakom hastighetsmätaren.

Last edited:
Beställ ett sånt här så slipper du räkna ut vad du behöver samt leta på Biltema/Elfa:

http://www.ebay.com/itm/04-07-HONDA...es&hash=item19c94672a0&vxp=mtr#ht_3479wt_1165

Du kan blanda glödlampor och LED hejvilt med den (tror jag). :)

Tack för länken, läste på sidan å de stod att man kan använda relät till led eller konventionella glödlampor men nån som har stenkoll på om det går att blanda.. Har både led och glödlampor nämligen. Står 1~100W 12v på relät.

Tack för länken, läste på sidan å de stod att man kan använda relät till led eller konventionella glödlampor men nån som har stenkoll på om det går att blanda.. Har både led och glödlampor nämligen. Står 1~100W 12v på relät.

Jag kan blanda med min TL1000R iaf, LED fram och glödlampor kvar baktill, tills jag har hittat snygga LED att byta ut mot. :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025