Samåkningstråden

Jag lär trotsa det eviga gråkalla eländet, och få en kort liten luftning av nyförvärvet - börjar det inte att regna så tar nog jag en liten kort tur på 252an mot Markan i eftermiddag för en kaffe.
Har ni gett upp allihopa och gått i ide, eller finns det någon kvar? :D
 
ger den här hojsäsongen en vecka till och planerad undanplockning sker på måndag och hoppas det inte blir som förra året då det började snöa när man var på väg hem från skolan på hojen :huvet
 
Fika på markan idag? Kvicksilvret har klättrat en smula, och jag är lite sugen på att få lite frisk luft i både mig och gixxern.
 
Trevlig uppslutning vid markan! Pink-de-lyx, Neonman, Tor och Sportis gjorde mig sällskap över en java!

Man får tacka! Är inte alls sugen på mer.... :hihi
 
...om kvicksilvret orkar upp över 5 imöra' hade jag tänkt rulla ut gixxern för en kaffe någonstans. Kalendern säger att det är vår. :smasha :fakta
 
Trevligt som vanligt. :) Surt att våren som dök upp tidigt lyser med sin frånvaro, slängde lite snö när jag rullade ut hojen. :hihi

Soka har skaffat rapp banpiska, kommer gå undan i år...
 
Trevligt som vanligt. :) Surt att våren som dök upp tidigt lyser med sin frånvaro, slängde lite snö när jag rullade ut hojen. :hihi

Soka har skaffat rapp banpiska, kommer gå undan i år...

Kall tur, men kul att det är så smått igång, men nu får den förbannade våren komma, annars blir det inte många mil i år..;)
 
Någon som ska köra lite Idag? Suget infinner sig nu när det är sol över huset. Och vem flyr inte mot en Java istället för att byta 12 hjul på garageuppfarten
 
Jag tänkte trotsa snuvan lite om kvicksilvret orkar upp mot utlovade 10 runt lunch, men jag siktar på gröndal för lite smc-uppstart, men det är nog inga probs att haka på och träffa lite folk kantänka.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top