MC-teckningar

Blir ju dålig kvalitet när man laddar upp med SH:s verktyg. Imageshack som jag använde måsta man tydligen registrera sig på nu, nån som har nåt tips på bästa sättet att ladda upp bilder?

Började visst på en ny sida nu, kolla förra inlägget för att se den nya bilden jag gjort :tummenupp
 
Last edited:
Google+ använder jag vilket är klockrent med samlade album och obegränsat med utrymme.
 
Det får jag testa. men det går inte att länka så bilderna syns i forumet då va?
 
Tinypic.com fungerar riktigt bra tycker jag, laddar snabbt och lättanvänt.

Edit: Riktigt häftiga/fina tecknigar
 
Jodå, efter att du laddat upp bilderna så kan du själv välja om du vill återge dem i full skala eller komprimerad. Högerklickar du bara på bilden och anger "kopiera webadress" så länkar du direkt till bilden, öppnar du bilden och gör samma sak så återger du den i full skala.

Jag har använt tinypic, imageschack, postimage & Co men tycker de håller inte vad de lovar samt att de sparar inte äldre bilder som inte klickas på vilket får till följd att man fyller äldre trådar med döda länkar, händer inte med Google+.
 
Jodå, efter att du laddat upp bilderna så kan du själv välja om du vill återge dem i full skala eller komprimerad. Högerklickar du bara på bilden och anger "kopiera webadress" så länkar du direkt till bilden, öppnar du bilden och gör samma sak så återger du den i full skala.

Jag har använt tinypic, imageschack, postimage & Co men tycker de håller inte vad de lovar samt att de sparar inte äldre bilder som inte klickas på vilket får till följd att man fyller äldre trådar med döda länkar, händer inte med Google+.

Okej, kanon!
 
Nu är nog bilen klar...

Håller på och ritar en bild på Panigalen nu, så den kommer nog snart upp här. Sen ska jag rita av en bild på Rossi, men det tar nog lite längre tid :)
 

Bifogat

  • alfa_romeo_alexandre_by_dsl_fzr-d4pssgi.jpg
    alfa_romeo_alexandre_by_dsl_fzr-d4pssgi.jpg
    62.2 KB · Visningar: 22
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top