Spamtråd M+S

Fan va gött att byta ett punGterat däck på morran i hunnra minus! :banana

:döbaradörförbannadesaabhelvete :mad:

Hade du nu bott på Hisingen så hade det kommit små änglar i form av bystiga blondiner som först värmt upp luften runt dig och sen hjälpt dig byta däck medans du fått lite glüwein att smutta på.
 
Hade du nu bott på Hisingen så hade det kommit små änglar i form av bystiga blondiner som först värmt upp luften runt dig och sen hjälpt dig byta däck medans du fått lite glüwein att smutta på.

jag har dock hört att bilbränder är vanligt förekommande fenomen på Hising-Island ? Kan det ha något att göra med de små blondbystiga änglarna som finns där ?
 
Gårdagens plåga på fem timmar gav en rättså fin vad om jag får säga det själv..
 

Bifogat

  • IMG_0482.jpg
    IMG_0482.jpg
    180.4 KB · Visningar: 57
sälj den till en tjines!
Lätt! I synnerhet när min nya slüna snart är klar! :banana

"7. Din Volvo testas

Programmering, regntest och start

På den sista banan får bilen sina stötfångare och hjul monterade och i vätskestationen fyller vi på bränsle, glykol och olja. Något av det sista som görs är att programmera bilen. Bilen är utrustad med mycket elektronik och får här olika programvaror beroende på bilens specifikation och modell.

När programmeringen är klar startar vi bilen för första gången. Sedan genomförs noggranna tester på samtliga bilar, från bromsar till signalhorn. För att kontrollera bilens täthet får den genomgå vårt vattentest där bilen utsätts för monsunregnsliknande förhållanden. Självklart testkör vi även bilen. Vi gör det inomhus för att undvika nedsmutsning och för att lättare kunna höra ljudavvikelser."
 
Lätt! I synnerhet när min nya slüna snart är klar! :banana

"7. Din Volvo testas

Programmering, regntest och start

På den sista banan får bilen sina stötfångare och hjul monterade och i vätskestationen fyller vi på bränsle, glykol och olja. Något av det sista som görs är att programmera bilen. Bilen är utrustad med mycket elektronik och får här olika programvaror beroende på bilens specifikation och modell.

När programmeringen är klar startar vi bilen för första gången. Sedan genomförs noggranna tester på samtliga bilar, från bromsar till signalhorn. För att kontrollera bilens täthet får den genomgå vårt vattentest där bilen utsätts för monsunregnsliknande förhållanden. Självklart testkör vi även bilen. Vi gör det inomhus för att undvika nedsmutsning och för att lättare kunna höra ljudavvikelser."
Botox och bågfil, när ska du få din nya bil?
 
Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Back
Top