SilverWolf
Medlem
Jag hittade att Fiver prel. har licenskurs 19/4 på Torpet. 2011 kostade det 2300:-.
Någon som är sugen på att hänga med och ta licens då?
Någon som är sugen på att hänga med och ta licens då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där var ett slag under bältet...Mmmm.... Alla som inte byter blöjor..
Mmmm.... Alla som inte byter blöjor..
Inte vara sån, ett tu tre är det du som behöver bytas på...
Tål o tänkas på!
Mitt dillema är, vem av dom som har licens kurser är bäst!?
Tänker på bl a SMC's CSS.( California Superbike School ) Och sedan ta licensen.
Fiver har så man kan ta licensen direkt utan att ha gjort några andra kurser innan. eller? har bara hört gott om dom iaf.
För jag önskar att få kunna gå en ren, riggurös tävlings utbildning..typ. Frågan är vad en sådan kurs kan kosta..hmmm.
Försöker få ihop det så man kan få tävla i ett Race iaf, i Rookie tusen då... men de e bara de, va ju satan vad allt kostar...
Racing ska kosta
Ett tips i all välmening:
Såg din varvtid från knutstorp, hade jag varit du hade jag tagit licensen sedan kört
så många licensträningar/bandagar som möjligt o fått upp tempot.
Det går snabbt även i R1000 o slänga sig ut i ett race o inte hänga på alls sågar
bara självförtroendet.
Mvh Håkan
Racing ska kosta
Ett tips i all välmening:
Såg din varvtid från knutstorp, hade jag varit du hade jag tagit licensen sedan kört
så många licensträningar/bandagar som möjligt o fått upp tempot.
Det går snabbt även i R1000 o slänga sig ut i ett race o inte hänga på alls sågar
bara självförtroendet.
Mvh Håkan
Ingen som har hört någonting om, om Hyllinge MS kommer hålla i någon sorts "träning" eller licensträningar?
Må elaka bävrar pissa i din bensintank!! Det är grisigt att berätta sånt.Vi åker till Gelleråsen istället 31-1 april, vi e på Brno o gaazzar 16-19 april![]()
Gäller o passa på, i slutet på maj ska det börja bytas blöjorMå elaka bävrar pissa i din bensintank!! Det är grisigt att berätta sånt.
Äntligen dags att bli vuxen! Stort grattis och hälsa den bättre hälften!Gäller o passa på, i slutet på maj ska det börja bytas blöjor![]()

Gäller o passa på, i slutet på maj ska det börja bytas blöjor![]()
Det trodde jag aldrig skulle bli av.. Men Grattis till er båda. ww, det är aldrig försent...va i helvete !!Det trodde jag aldrig skulle bli av.. Men Grattis till er båda.
![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem