Har ni :borrat,opnitat,:rastatbananen eller :slagitbävern än?
Eller är det bara massa snack och inget borr?
Jag gängade fel så jag fick borra och gänga om!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har ni :borrat,opnitat,:rastatbananen eller :slagitbävern än?
Eller är det bara massa snack och inget borr?
Jag gängade fel så jag fick borra och gänga om!
Jobbar kvällspass på shell/7-eleven utanför nova i Lund. Slutar jobba 23.00...![]()
ÄSCH! Vad är väl några mil hit eller dit... 46 mil, tar ju typ bara 2 timmar med lite viljaMan hinner på en fika tur o retur på eftermiddagen med andra ord.
Skämt åsido, ibland tror jag många är så himla fast i sina redan utstakade spår så när man springer på nått som gör att man funderar att byta spår, då blir det jobbigt istället för att se chansen. Boenden och jobb är utbytbara och bara "nödvändigt ont", människor som får en att må bra stöter man inte på så många i livet, det har jag förstått. Så vad hindrar dig? Kört hårt grabben o Lycka till!

Men tack tack!Vad ska ni göra på nyår då, gott folk?![]()
Ligga?
Tack men nej tack.
Du e alldeles för långsam gubbe...zzzzz......
Vacker och framgångsrik - helt otroligt att man är singel egentligen...![]()

(mer än att jag trivs grymt bra på mitt nuvarande jobb)

nyår va kul o fira när man va 18-20. Nu är det inget speciellt mer

Vacker och framgångsrik - helt otroligt att man är singel egentligen...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |