Singeltråden

Det är jag inte heller, tycker det är ett värdelöst samtalsämne bara! :tungan

Vad gäller häst har du träffat helt rätt direkt. Stora tårtor låter oxå som en bra idé men det där med Christer Pettersson kanske du kan låta va?
Klädsel då? Full mc mundering, min uniform eller det vanliga? Jag är öppen för förslag.. ;)
Nänä, bröllop i MC-kläder är för 50-talister som tappade smaken ungefär samtidigt som Ola Ullsten blev statsminister. Uniform kan du ha om jag får ha tropikhatt och vi gifter oss på en läkarstation i någon djungel runt 1943. Är det en polisuniform så kan jag iofs ha randig tröja och kofot under armen. Det blir spexigt.

Det blåser, regnar och är skitväder. Hunden vill ha en promenad också. Städat lite men va fn nu vill man bara sitta under en filt och glo på en film. Någon som vill krypa in under min filt med mej?

Det blåser, regnar och är skitväder. Hunden vill ha en promenad också. Städat lite men va fn nu vill man bara sitta under en filt och glo på en film. Någon som vill krypa in under min filt med mej?

Själv ska jag krypa ner i en avloppsbrunn och riktigt mysa i regnet.

Nån som vill krypa ner i en avloppsbrunn med mig? :gnissla

Jag!!

Trodde det var självklart att det skulle vara någon utav kvinnligt kön. Så nej du är inte välkommen in under min filt och gosa. Men välkommen för andra aktiviteter är du.

Alltså, jag blir så FÖRBANNAD på folk som inte kan säga rakt ut vad fan dom menar.
Här sitter man o blir alldeles till sig i brallan ch tror att man ska få mysa, men då menar du nåt helt annat än det du precis skrev.

Fruntimmer, gamla dementa kärringar och tydligen killar hör till den kategorien människor som det fan inte går att lita på.

Nu ska jag fan starta en tråd där jag säger upp mitt medlemsskap på soporthoj och skyller allt på dom kategorierna av människor som finns här.

Och på Arne Weise. Gubbjävel!!

Nu har jag läst alla inlägg i hela tråden och dragit följande slutsats: Lansera Sporthoj.com world wide, på alla upptänkliga språk, så är problemet med överbefolkning och jordens ändliga resurser snart löst. :tummenupp

Har ni :borrat,:popnitat,:rastatbananen eller :slagitbävern än?

Eller är det bara massa snack och inget borr?

Back