Pam33
1.41 på Knutstorp
Knappast.. äter inte pizza. Inte McD heller.. Uuhh!!Sååå, sett många pizzerior på fel sida disken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knappast.. äter inte pizza. Inte McD heller.. Uuhh!!Sååå, sett många pizzerior på fel sida disken?
Du kan få komma om du vill? =) På vårt fantasibröllop alltså.Jaha. Jag får alltså låtsas helt själv?![]()
Vad har du för uniform?Uniform? Du tar din och jag tar min.![]()
Vad har du för uniform?
Vilket tjat om uniformer det var här då...
Vilket tjat om uniformer det var här då...
Håller med! Naket är det som gäller, annars kan det va.
Jaha du. Det har man ju inte sett mycket av den varan när det gäller dig. Mest heltäckande![]()
![]()
Nänä, bröllop i MC-kläder är för 50-talister som tappade smaken ungefär samtidigt som Ola Ullsten blev statsminister. Uniform kan du ha om jag får ha tropikhatt och vi gifter oss på en läkarstation i någon djungel runt 1943. Är det en polisuniform så kan jag iofs ha randig tröja och kofot under armen. Det blir spexigt.Vad gäller häst har du träffat helt rätt direkt. Stora tårtor låter oxå som en bra idé men det där med Christer Pettersson kanske du kan låta va?
Klädsel då? Full mc mundering, min uniform eller det vanliga? Jag är öppen för förslag..![]()
Det blåser, regnar och är skitväder. Hunden vill ha en promenad också. Städat lite men va fn nu vill man bara sitta under en filt och glo på en film. Någon som vill krypa in under min filt med mej?
Det blåser, regnar och är skitväder. Hunden vill ha en promenad också. Städat lite men va fn nu vill man bara sitta under en filt och glo på en film. Någon som vill krypa in under min filt med mej?
Trodde det var självklart att det skulle vara någon utav kvinnligt kön. Så nej du är inte välkommen in under min filt och gosa. Men välkommen för andra aktiviteter är du.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |